  • 1. Data: 2010-01-22 23:37:54
    Temat: komisja hazardowa
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://www.pardon.pl/dyskusja/2286897/sam_sobie_okre
    tem_zeglarzem_i_sterem

    "chciałem poinformować co zrobił Sekuła:
    -zarządził przerwę pół godzinną,
    -zmienił na 10 minut,
    -po dziesiędzi minutach zasiadł sam
    - zapytał sam siebie, czy komisja chce zakończyć przesłuchanie,
    - potem stwierdził, że nie ma głosów sprzeciwu.
    -stwierdził wyczerpanie punktu prac komisji i pożegnał osobiście,
    uściskiem dłoni Muflona Chlebowskiego."

    faktycznie tak bylo?

  • 2. Data: 2010-01-22 23:43:59
    Temat: Re: komisja hazardowa
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > faktycznie tak bylo?

    WSI24 podała, że wrócił po 6 minutach.

    mi

  • 3. Data: 2010-01-23 13:17:25
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > faktycznie tak bylo?

    Mnie bardziej ciekawi, ile nas - podatników - kosztowało wprowadzenie
    przepisu zabraniającego wysyłania totolotka osobom poniżej 18. roku
    życia?

  • 4. Data: 2010-01-23 13:51:44
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "mi" <m...@o...pl> wrote in message

    > WSI24 podała, że wrócił po 6 minutach.

    przyznaje ze z czasow poprzedniego ustroju wspominienia mam raczej
    malo konkretne bo i gowniarz bylem, ale jakos mam wrazenie ze teraz
    jest znacznie gorzej jezeli o podejscie wladzuchny do obywatela chodzi

    jakos mam odczucie ze dawniej to bylo tak sobie z naciskiem na
    "zamknij sie i do 'roboty'" a teraz jest "gadaj co chcesz, ale podatki
    maja sie zgadzac a i nie bedziemy kryli ze jestes dla nas tepym debilem"

    bo jak inaczej mozna nazwac tych wszystkich reprezentantow narodu ktorzy
    nie zadaja sobie nawet trudu zeby wykazac jakies minimum przyzwoitosci
    i po tym jak przekret nie wyjdzie zniknac w spokoju a chca wmowic
    40 milionom ludzi ze 'to nie to co myslisz' i mam na mysli caloksztalt
    wydarzen z ostatnich kilkunastu lat

    temat bardziej na pregierz, ale jest w polsce jakis polityk ktory nie mial
    solidnych problemow z prawem (z wlasnej winy, oczywiscie nie mowie o
    jakimkolwiek wyroku, bo to sie nie zdarza) albo chamsko nie sklamal w zywe
    oczy wyborcom?

    bo jakos nikt nie przychodzi mi do glowy

    absolutnie nie mam na mysli 'komuno wroc' i w zadnym razie nie twierdze
    ze 'zylo sie lepiej', ale jak czasem donosy czy newsy na nczasie
    przeczytam to sie noz w kieszeni otwiera... i tylko dziekuje ze
    telewizji polskiej nie mam bo bym zszedl byl na kurwice zapewne ;)

  • 5. Data: 2010-01-23 14:12:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem wszelkie komisje sejmowe są przejawem niewłaściwego
    ustawodawstwa. Okazuje się, że w Polsce nie potrafi się powołać
    profesjonalnej instytucji służącej do ochrony prawa i posłowie sami muszą
    się za to brać. Kiedyś taką funkcję pełnił NIK i nie potrafię zrozumieć,
    czemu nadal się tym nie zajmuje.

  • 6. Data: 2010-01-23 14:46:08
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "tg" napisał:
> [...]
    > - potem stwierdził, że nie ma głosów sprzeciwu.
    > -stwierdził wyczerpanie punktu prac komisji i pożegnał osobiście,

    mniej wiecej tak było, ale co się dziwisz, przecież to normalne praktyki
    sowiecko-ubeckiego państwa!:O(
    taki mamy kraj, rzont, POlitykuf, co się dziwisz, o co ci chodzi?:O)

  • 7. Data: 2010-01-25 05:51:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 23 Jan 2010 15:12:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem wszelkie komisje sejmowe są przejawem niewłaściwego
    > ustawodawstwa.

    Zgadzam się w 100%.
    Dodatkowo ustawowo ustalone jest, że poseł ileś tam PLN dostaje, a za
    posiedzenia w komisjach dodatkowo i dlatego.
    Ustawa z dnia 21 stycznia 1999 r. o sejmowej komisji śledczej - powstała
    za rządów której partii ???

> [...]
    > się za to brać. Kiedyś taką funkcję pełnił NIK i nie potrafię zrozumieć,

    Tak! W tym celu w NIK powinna powstać komisja składająca się z pracowników,
    przestawicieli kilku instytucji: prokuratury, policji, sądu, ABW itp. i
    wśród fachowców badać czy dopełniono procedur czy nie dopełniono, gdzie coś
    pominięto itd itd

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Warszawa zima 2010: http://foto.3mam.net/warsaw/06/index6.php