  • 1. Data: 2003-02-15 23:18:25
    Temat: o Michniku
    Od: CC <o...@i...pl>

    Znalazlem wypowiedz jednego z internautow w sprawie znanej sprawy.

    Warto ja zacytowac:

    "Wiesz Michnik nigdy Cie nie lubiłem.

    ale dzisiaj mi ciebie żal, mimo że nie wiem dlaczego i jaki miałeś
    interes w tym co zrobiłeś ze sprawą Rywina. Byc może w tym przypadku
    paradoksalnie nie chodziło o pieniądze. Być moze chciałeś powiedzieć
    prawde i zdemaskować ludzi bez honoru i podłość tych którzy rządzą
    Polską po "Okrągłym stole" ale to m.in. Ty im to umozliwiłeś, Ty i
    inni "solidarnościowc y" (sam nim byłem) stworzyliście nieludzkie
    Państwo obliczone na dojenie swych obywateli. Teraz trzeba Panie
    Michnik wrócic do źródeł zła czyli owego Stołu który był owszem
    okrągły ale Polska leżała u waszych stóp i rozdzieliliście ją sobie
    jak kawałek ciasta czy kawał mięsa. DZisiaj Panie Michnik nie ma czym
    się szczycić bo Polski już nie ma, pozostał tylko żal, ze znowu nam
    sie nieudało i znowu sami siebie bedziemy winić bo ci co ją zgwałcili
    są już tak ohydnie bogaci, że aż święci. Pan Panie Michnik, jeżeli ma
    jeszcze honor to Pan pawinien wiedzieć co zrobić."

    CC
    "Obywatelskie nieposluszenstwo"
    http://obnie.w.interia.pl