  • 1. Data: 2006-01-01 13:12:43
    Temat: przymusowe prace społeczne
    Od: Wrx <w...@g...pl>

    Witam.
    2 lata temu zostałem skazany za jazde samochodem w stanie nietrzezwym na
    2 lata zakazu prowadzenia pojazdow mech., 300 godzin prac spolecznych
    przez 10 mies. oraz 200zl na rzecz ofiar wypadkow.
    Prosze teraz o wyjasnienie. Do dzisiaj nie dostalem wezwania do prac na
    ktore zostalem skazany. Czy moim obowiazkiem jest zgloszenie sie
    samodzielnie i poproszenie o ich wyznaczenie, czy mam czekac, az sąd
    mnie na te prace wezwie? Mam zamiar poprosic o zamiane tych prac na kare
    pieniezna. Jaki jest przelicznik za godzine.
    Prosze o wyjasnienie

    Pozdrawiam.
    Bart.

  • 2. Data: 2006-01-01 13:33:18
    Temat: Re: przymusowe prace społeczne
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 1 sty o godzinie 14:12, na pl.soc.prawo, Wrx napisał(a):

    > Mam zamiar poprosic o zamiane tych prac na kare
    > pieniezna. Jaki jest przelicznik za godzine.

    W formie joke:
    - minimalne płaca w 2005r to 849 brutto ;)
    Przyjmując że roboczych godzin w miesiącu jest 168 to wychodzi ~5,05zł/r-g

    ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423