  • 1. Data: 2006-01-01 06:37:04
    Temat: Pytanie o prwo pracy?
    Od: McGen <m...@w...pl>

    poinformowano mnie ,ze pracodawca nie majac zadnych zarzutow co do
    wykonywania obowiazkow na stanowisku pracy chce mnie przeniesc do
    innego wydzialu,jedynym zarzutem jest brak wyksztalcenia sredniego ,co
    na obecnie zajmowanym nie jest wymagane,zaznaczam ,ze jestem
    dlugoletnim pracownikiem po kilkudziesieciu szkoleniach 2 ogolnych
    sprawdzajacych wiedze egzaminach.Pracuje na zajmowanym stanowisku
    ponad 5 lat ,bez skarg ,nagan itp.Prosze o pomoc i rady pod katem
    prawa pracy ,jak sie moge bronic przed przeniesieniem.Prosze o szybka
    odpowiedz,musze jutro podjac stosowne rozmowy.Czy moge wystapic do
    sadu?
    McGen

  • 2. Data: 2006-01-01 10:05:07
    Temat: Re: Pytanie o prwo pracy?
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Uzytkownik "McGen" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > prawa pracy ,jak sie moge bronic przed przeniesieniem.Prosze o szybka
    > odpowiedz,musze jutro podjac stosowne rozmowy.Czy moge wystapic do

    A co niby chcialbys w tym sadzie powiedziec
    Pracodawca moze cie równie dobrze zwolnic i tez nic na to nie poradzisz

    Tomek

  • 3. Data: 2006-01-01 11:27:03
    Od: "dan" <j...@p...fm>

> [...]
    > prawa pracy ,jak sie moge bronic przed przeniesieniem.Prosze o szybka
    > odpowiedz,musze jutro podjac stosowne rozmowy.Czy moge wystapic do

    Jesli masz wumowie okreslone stanowisko pracy to przeniesienie do innego
    wydzialu wymagalo bedzie wypowiedzernia zmieniajacego. Takie wypowiedzenie
    zmieniajace zawsze mozesz przyjac i zaskarzyc albo nieprzyjac (umowa
    rozwiaze sie po uplywie okresu wypowiedzenia) i tez je zaskarzyc. Na okres
    nie przekraczajacy 3 m-cy w roku pracodawca moze wyznaczyc ci inna prace bez
    wypowiedzenia zmieniajacego.

    Dan.

  • 4. Data: 2006-01-02 15:09:48
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Nie gadaj tyle, wyjedz do anglii albo wez zasilek
    tak kurewsko walczyles o polske i masz to co masz
    pzdr
    scorpio