  • 31. Data: 2004-01-25 11:05:30
    Temat: Re: przygoda w supermarkecie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Wystawienie towaru na widok publiczny z oznaczeniem ceny jest oferta
    > sprzedazy. Wywieszenie kartki, gloszacej, ze "10 kg cukru na osobe" jest
    > - co prawda dosc szczeszgolnym - ale tylko elementem tej oferty. Jesli

    Rzecz w tym, ze na osobe. Nie ma ograniczenia czasowego. To by znaczylo,
    ze jeden klient moze wejsc 10x na sklep i kupic po 10 kg cukru. Czyli
    wziasc 10 faktur ...

    Gdyby byl warunek: 10 kg cukru na osobe tygodniowo, to co innego ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 32. Data: 2004-01-27 13:14:21
    Od: "itproject" <i...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> napisał w wiadomości

    > brak przepisów, jak wejdą to marketingowcy i tak zrobią "łódkę bols" lub
    > "rejs dwoma łódkami"

    różnica między łódką bols a prostackim zakazem jest taka mniej więcej jak
    między nozykiem snycerskim a toporem katowskim:)

    > takie prawo. takie luki.

    raczej powiedziałbym że to zmowa milczenia

    > ile razy się ludzie nabierają ... wrzucają do koszyka artykuły z półki z
    > napisem promocja ... a towary promocyjne są na półce niżej lub wyżej (brak
    > uregulowań prawnych co do miejsca przywieszenia ceny).

    z zycia wzięte: gazetka tesco - wszystkie rodzaje pizzy - cena 3,60-
    przy kasie połowa smaków kosztuje 7,60
    że nie wspomne już o sławetnych kurczakach po trzecim myciu -
    widziałem takie praktyki na własne oczy.

    pozdrawiam