  • 1. Data: 2004-01-23 21:58:10
    Temat: finanse publiczne w szkole
    Od: "cku" <p...@p...fm>

    Witam
    Mam prosbe w sprawie okreslania wartosci zamowien publicznych.
    Otoz szkola ustawowo moze wydac 6000 Euro bez stosowania ustawy o
    zamowieniach publicznych na sprzet komputerowy
    Mam pytanie
    czy w te sume tych 6000 Euro wchodzi kupione oprogramowanie (windows,
    office)
    czy na oprogramowanie, systemu kupione przysluguje nastepna pula
    pieniedszy - 6000 Euro

    Po prostu
    mam zamiar kupic sprzet komputerowy, ktorego wartosc jest na granicy 6000
    Euro oraz zakup licencji rowniez na granicy 6000 Euro.
    Czy takie postepowanie nie narusza zasad ustwy o finsach publicznych
    czy nie jest to "dzieleniem zamowienia" w sensie rozumienia ustawy o
    zamowieniach publicznych obowiazyjacej w tym roku.

    Prosze o jakies wskazowki, interpetacje tej ustawy, wszelkie namiary
    Dziekuje
    pozdr
    PAwel