  • 1. Data: 2004-01-23 18:30:18
    Temat: Swinia
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Jezeli ktos da opis na Gadu-gadu .: "Gdyby ta swinia jednak zdechla nie bylo
    by teraz problemow" i inna osoba domysli sie ze to do niej to czy moge ja
    podac do sadu za zniewazenie?Czy raczej nie gdyz na opisie mozna takie cos
    napisac jezeli nie podaje sie wyraznie do kogo jest kierowane.Nawet jak cos
    swiadczy (wczesniejsza choroba smiertelna ) ze to do niej.Obydwie osoby sie
    znaja i jedna drugiej zrobila wielkie swinstwo .

  • 2. Data: 2004-01-23 18:57:10
    Temat: Re: Swinia
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Grzegorz wyskrobał(a):
> [...]
    > kierowane.Nawet jak cos swiadczy (wczesniejsza choroba smiertelna ) ze
    > to do niej.Obydwie osoby sie znaja i jedna drugiej zrobila wielkie

    Zastanów się... Za opis na Gadu do sądu??? Wiesz co to jest pieniactwo?

    Zastanów się po raz drugi... Jak udowodnisz, że przytoczony opis odnosi się
    do _konkretnej_ osoby? To, że ktoś się z nim identyfikuje, to już jego
    problem. Nie ma w tym zdaniu wskazania na żadną konkretną osobę, nawet w
    ogóle na jakąś osobę nie ma wskazania. Ja bym uznał, że to chodzi o zwierzę.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-01-23 19:10:55
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@o...pl news:burp7t$2mq$03$1@news.t-online.com

    > "Gdyby ta swinia jednak zdechla nie bylo
    > by teraz problemow" i inna osoba domysli sie ze to do niej to czy moge
    > ja podac do sadu za zniewazenie?

    Oczywiscie!

    Podawaj w te migi do sadu.

    Przy odpowiednim prowadzeniu sprawy ten kryminalista z pewnoscia dotrzyma
    dozywocie (no niestety, kary smierci w PL nie ma).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2004-01-23 19:14:10
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > problem. Nie ma w tym zdaniu wskazania na żadną konkretną osobę, nawet w
    > ogóle na jakąś osobę nie ma wskazania. Ja bym uznał, że to chodzi o

    Heh a jak ktoś się nazywa Mieczysław Świnia? ;-))))

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-01-23 19:14:30
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    sie
    > znaja i jedna drugiej zrobila wielkie swinstwo .

    Liiiiiiiii chrum chrum...

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2004-01-23 19:38:38
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Olo Kwasniak wyskrobał(a):
    > Heh a jak ktoś się nazywa Mieczysław Świnia? ;-))))

    W cytowanym statusie "świnia" jest napisane z małej litery, więc nie
    wskazuje to na nazwę własną.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 7. Data: 2004-01-23 19:43:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W cytowanym statusie "świnia" jest napisane z małej litery, więc nie
    > wskazuje to na nazwę własną.

    Ja tu sobie jaja robię z autora wątku a Kolega tak zaraz na poważnie ;-)))
    (A co jak się udowodni przed sądem ze pozwany jest dyslektykiem i generalnie
    niegramotnym - takiemu wolno i nazwiska pisac z małej ;-) )

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-01-23 21:59:43
    Temat: dla mnie LOL
    Od: "Pawel 'Blachol'" <p...@g...pl>

    ja to przyjalem tak:
    :)))))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2004-01-23 22:48:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 23. stycznia 2004 19:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Grzegorz:

    > Jezeli ktos da opis na Gadu-gadu .: "Gdyby ta swinia jednak zdechla nie
    > bylo
    > by teraz problemow" i inna osoba domysli sie ze to do niej to czy moge ja
    > podac do sadu za zniewazenie?

    Nie sądzę. Dlaczego ktokolwiek ma się czuć zniesławiony z tego powodu, że
    inny głosi informację o tym, że zejście jakiegoś bliżej nieokreślonego
    zwierzęcia byłoby dla niego pozytywniejsze.

    > swiadczy (wczesniejsza choroba smiertelna )

    To w końcu śmiertelna czy nie?

    > ze to do niej.Obydwie osoby
    > sie znaja i jedna drugiej zrobila wielkie swinstwo .

    Daruj sobie... To nie Hameryka...

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-01-23 22:53:00
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Bartek Gliniecki" kemenangan <23 sty 2004> menyalin :

    > Zastanów się... Za opis na Gadu do sądu??? Wiesz co to jest pieniactwo?

    hehhe, to w ogole jakies jaja sa, moze to ten koles o ktorym jakis czas temu inny
    koles zrobil "obelzywa
    www", tez sie pytal na grupie, czy go mozna pozwac, jak w ruskim cyrku :))

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl