  • 11. Data: 2006-01-31 20:11:09
    Temat: Re: przewozenie zwierzat w samochodzie osobowym
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-31 19:35 +0200, Użytkownik Gargamel napisał :
    [ciach]
    > p.s. jak ktoś nie potrafi sobie kota czy psa wychować to tym bardziej nie
    > powinien prowadzić pojazdów, bo na 99% też nie potrafi.

    WJestem jak najbardziej za pasami czy kratkami. Wyobraz sobie, ze ostro
    hamujesz, a pies siedzi na srodku na tylnej kanapie. I ten Twoj
    ulubieniec jak to dziecko bez fotelika wylatuje na przednia szybe. I to
    nie ma nic do rzeczy z wychowaniem psa. To kwestia bezpieczenstwa
    swojego i pupila.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 12. Data: 2006-01-31 21:58:40
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    [edymon] napisał(a):
    > WJestem jak najbardziej za pasami czy kratkami. Wyobraz sobie, ze ostro
    > hamujesz, a pies siedzi na srodku na tylnej kanapie. I ten Twoj
    > ulubieniec jak to dziecko bez fotelika wylatuje na przednia szybe. I to

    Ulubieniec niestety nie wyleci na przednia szybe tylko predzej na
    dzwignie zmiany biegow i ci uniemozliwi manewry albo zlamie sobie zebra
    i bedzie skamlal i cie tym odciagnie od tego co sie dzieje na drodze.

    =^;^= [ k...@k...com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 13. Data: 2006-02-01 01:10:21
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dzisiaj znajomy twierdzil, ze w Polsce przewozac zwierzeta w
    samochodzie
    > osobowym (psa, kota, etc.) nalezy miec te zwierzaki zapiete w
    specjalne
    > dla nich pasy. Przekopalem PoRD i nic nie znalazlem na ten temat.
    >
    > Jest to prawda? Gdzie lezy zrodlo?

    nie jest to prawda.
    jednak dla wlasnego bezpieczenstwa warto kota chwycic za kudly i cisnac
    gdzies do bagaznika

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2006-02-01 09:40:15
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    Dnia 31-01-2006 o godz. 19:35 Gargamel napisał(a):
    > pedal
    >
    > wybacz, bardzo ciężko, a jeśli już to kopa dostanie i migiem na miejsce
    rok 2000, przewozilem malego kota kolezanki, jechalem szybko, zakret, a kot pod
    pedalem hamulca. Mam do wyboru - zgniesc gota lub wypasc z zakretu.
    I tu nastapil cud, nikt z naprzeciwka nie jechal, bylo sucho... i sam nie wiem jak z
    tego wyszedlem, wiecej szczescia niz rozumu.
    swoja droga wiem ze powinienem kota zgniesc, ale chyba nawet dzisiaj tego bym nie
    zrobil, instyktoownie...

    za to pies sobie spokojnie lezy lub wyglada przez okno, najmniejszych problemow.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Poczuj siłę prawdziwych eksplozji! Przetestuj swoje kino domowe!
    Niewidzialny na DVD!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fniewidzialny.html&sid=647

  • 15. Data: 2006-02-01 12:44:12
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Pies powinien mieć kaganiec dla bezpieczeństwa, w razie wypadku zwierzę
    morze być w szoku i utrudni pracę ratowników, wyobraź sobie jakiegoś
    rotwailerka który szaleje w zgniecionym samochodzie i kąsa wszystkich którzy
    chcą pomóc ofiarą wypadku. Obowiązku nie ma ale zdrowy rozsądek nakazuje
    jednak kaganiec i smycz w widocznym miejscu aby zwierzę nie przeszkadzało i
    policjant nie musiał go np zastrzelić.
    Grzesiex

  • 16. Data: 2006-02-02 20:46:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 19:35:44 +0100, Gargamel napisał(a):

    > p.s. jak ktoś nie potrafi sobie kota czy psa wychować to tym bardziej nie
    > powinien prowadzić pojazdów, bo na 99% też nie potrafi.
    Mylisz się - tylko na 92,5% (osobowymi), 94,2% (do 3,5T) i 95,7%
    (wysokotonażowymi)

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2006-02-02 21:01:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    poreba napisał(a):
    > Mylisz się - tylko na 92,5% (osobowymi), 94,2% (do 3,5T) i 95,7%
    > (wysokotonażowymi)

    A 87,49% statystyk jest wyssanych z palca :D

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-02-02 22:41:56
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 02 Feb 2006 22:01:32 +0100, scream napisał(a):

    > A 87,49% statystyk jest wyssanych z palca :D
    Mylisz się - tylko na 82,5% (z palca), 4,2% (z ołówków) i 5,7%( z
    długopisów), pozostałe nie są wysysane tylko wypatrywane z sufitów.
    Podziału wg technologii wykonania nie mogę niestety udostępnić, gdyż
    kontent ten jest objęty prawami autorskimi pewnego twórcy interetowego (a
    nie chcioałbym przetwarzać tu jego danych osobowych) ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2006-02-04 18:21:14
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > Mam do wyboru - zgniesc gota lub wypasc z zakretu.

    gnieciesz kota, to dla ciebie jakiś problem? no chyba że kot jest dla ciebie
    ważniejszy od ciebie i innych ludzi.

    p.s. a jak ci mrówka znajdzie na drodze to skręcasz w lewo, czy idziesz
    dalej?

  • 20. Data: 2006-02-04 18:29:12
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > WJestem jak najbardziej za pasami czy kratkami. Wyobraz sobie, ze ostro
    > hamujesz, a pies siedzi na srodku na tylnej kanapie. I ten Twoj ulubieniec
    > jak to dziecko bez fotelika wylatuje na przednia szybe.

    pozwól że sam zadbam o bezpieczeństwo swoje i mojego pupila.