  • 1. Data: 2009-07-05 00:57:55
    Temat: przewlekłość postępowania wojew sąd administracyjny
    Od: "yarroll" <y...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jak złożyć skargę na przewlekłość postępowania w Wojewódzkim Sądzie
    Administracyjnym?
    Czy w ramach danego postępowania, czy trzeba wytoczyć jakieś nowe/odrębne?
    :-((
    Będę też wdzięczny za wszystkie inne uwagi. Czy taka skarga jest jakimś
    sposobem na przyspieszenie sprawy, czy nastawiać się na odszkodowanie itd.

    Proces (z mojej skargi na decyzję kolegium samorządowego) zaczął się rok
    temu. A od tej pory ten sąd praktycznie nic nie zrobił. Wydał tylko jakieś
    proceduralne postanowienia które musiałem zaskarżyć, jakby specjalnie je
    wydawał żeby przedłużać sprawę :-(( - i od każdego zażalenia życzy sobie po
    100 zł.
    Wygrałem jedno zażalenie do NSA. A po 2 miesiącach sąd wydaje postanowienie
    prawie identyczne jak to, które przegrał w NSA :-)) - to istny kabaret :-))
    Jak tak dalej pójdzie to proces potrwa kilka lat i będzie kosztował.

    Dzięki. Pozdrawiam, Yarroll