  • 1. Data: 2007-05-07 09:14:50
    Temat: przewlekłosc postepowania- skarga.
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Moja ex zlozyla (tak twierdzi) do sadu okregowego skarge na przewleklosc
    postepowaia w kluczowym dla procesu momencie (przesluchanie swiadkow
    potwierdzjacych jej matactwa). Pomijajac, ze faktycznie proces toczy sie
    wolno to nie bardzo rozumiem celu takiego dzialania.
    Moze mnie oswiecice jakie skutki wywola taka skarga. Czy sad przerwie
    posiedzienie (termin juz ustalony) czy proces bedzie sie toczyl dalej? Jakie
    widzicie mozliwosci przeciwdzialania takim praktykom. Sprawa w koncu misi
    sie zakonczyc!
    Pozdrawiam i dzieki za opinie