  • 1. Data: 2007-05-07 10:05:03
    Temat: 'zaocznie' sprzedany budynek a kwestia wypowiedzenia
    Od: "esos" <e...@o...pl>

    witam
    moja firma podnajmowala pomieszczenia w jednym z biurowcow. w ciagu okolo
    miesiaca budynek ten zmienil 2 razy wlasciciela(?): zarzadca z ktorym
    podpisalem umowe o najem zdal budynek wlascicielowi informujac mnie o tym
    fakcie, oraz podsylajac mi aneks do umowy. aneks podpisalem, odeslalem
    kopie, wszystko jasne. nastepnie wlasciciel budynku sprzedal biurowiec
    kolejnej firmie. w tym przypadku nie zostalem ani o tym fakcie
    poinformowany, ani nie dostalem zadnego aneksu do umowy. problem w tym, ze
    wynioslem sie z tego budynku i nie korzystam juz z pomieszczen. po okolo
    miesiacu(!) udalo mi sie skontaktowac z osoba kompetentna (po stronie nowego
    wlasciciela) w temacie budynku i staram sie wyciagnac od niej informacje na
    temat aneksow do umowy. uzyskalem odpowiedz, ze takowe sa zbedne. w jaki
    sposob mam zlozyc wymowienie najmu, jesli nowy wlasciciel nie poinformowal
    mnie o przejeciu budynku? czy kupiec budynku faktycznie nie mial obowiazku
    poinformowania mnie o fakcie nabycia biurowca? czy skarbowka moze miec
    teraz pretensje o to, ze mam w dokumentacji nieaktualne informacje na temat
    firmy z ktora mam zawarta umowe o najem?
    jak skutecznie wymowic umowe, najlepiej z data wstecz wskazujaca na moment
    nabycia budynku przez nowego (ostatniego) wlasciciela?
    chce w miare szybko i skutecznie zamknac sprawe tego biura, nie podoba mi
    sie podejscie wlasciciela do klienta (miesiac szukania osob bedacych w
    stanie udzielic mi podstawowych informacji..)
    pozdrawiam
    emil

  • 2. Data: 2007-05-07 19:13:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "esos" <e...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:f1mtk3$b0a$1@node1.news.atman.pl...

    Powiadom ostatniego znanego wierzyciela. To już ich problem, jeśli nie
    powiadomili Cię o kolejnej zmianie.