  • 1. Data: 2007-08-04 13:52:23
    Temat: przetarg o dzialke, a umowa notarialna
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    Witam!!

    Mam pytanie wygrałem działkę w przetargu od Gminy
    wszystkie papiery juz sporządzone, otrzymalem nr konta na wplate za działkę,
    wszędzie są tylko moje dane, Notariusz już jest umówiony

    i teraz mam pytanie czy moge zabrac do notariusza narzeczoną
    i spisać również na nią umowę.

    Dodam, że w urzędzie nic nie wspominałem o tym ze chce
    na drugą osobę mieć działkę, u notariusza rónież nic.

    dziękuje za odpowiedz
    pozdrawaim

  • 2. Data: 2007-08-04 14:03:15
    Temat: Re: przetarg o dzialke, a umowa notarialna
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 15:52:23 +0200, MIchal zeznał(a):

    > i teraz mam pytanie czy moge zabrac do notariusza narzeczoną
    > i spisać również na nią umowę.

    nie bardzo, bo podstawą sporządzenia aktu jest protokół, w którym
    widniejesz tylko Ty.

    > Dodam, że w urzędzie nic nie wspominałem o tym ze chce na drugą osobę
    > mieć działkę, u notariusza rónież nic.

    zrób jej darowiznę, gdy to będzie Twoje

  • 3. Data: 2007-08-04 14:04:58
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    > zrób jej darowiznę, gdy to będzie Twoje

    dzięki, za szybką odpowiedz
    to jeszcze tylko dopytam

    darowizne jak zrobie to się pozbędne całości,? czy moze da się zrobić
    darowniznę jako współwłasność?

    czy nie obędzie się bez drugiego spisania aktu notarialnego, i dodatkowych
    kosztów

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-08-04 14:17:06
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 16:04:58 +0200, MIchal zeznał(a):

    > darowizne jak zrobie to się pozbędne całości,? czy moze da się zrobić
    > darowniznę jako współwłasność?

    można jako współwłasność

    > czy nie obędzie się bez drugiego spisania aktu notarialnego, i dodatkowych
    > kosztów

    nie obędzie się.
    będzie potrzebny akt i dodatkowe koszty

    ps. nie rób tego
    ps.2 jeszcze mi będziesz dziękował ;)

  • 5. Data: 2007-08-06 12:12:04
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > i spisać również na nią umowę.
    >
    > Dodam, że w urzędzie nic nie wspominałem o tym ze chce
    > na drugą osobę mieć działkę, u notariusza rónież nic.

    a ja mam pytanie troche z innej strony, ile czasu dala Ci gmina na
    zorganizowanie pieniedzy. Raczej wiekszosc osob przynajmniej na czesc bierze
    kredyt - a to trwa teraz minimum okolo miesiaca. A w moim przypadku gmina
    chce dac tylko miesiac, ale sama zwlekala tydzien z przekazaniem
    podstawowych papierow.

  • 6. Data: 2007-08-07 08:55:51
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > bierze kredyt - a to trwa teraz minimum okolo miesiaca. A w moim przypadku
    > gmina chce dac tylko miesiac, ale sama zwlekala tydzien z przekazaniem

    Kobieta od przetargów z urzędu, nie określila czasu, ale powiedziała
    ze jest nieokreśłony i może się to przeciągać, jak długo nie dopytywałem
    ponieważ chciałem załatwić to sprawnie.

    Wszystkie formalności zajęły gminie 7 dni, a notariusza umówiłem
    za kolejne siedem dni, to czas na dokonanie przelewu, zaksięgowanie itp
    czyli wszystko 2 tygodnie,
    normalnie to minimum miesiąc trwa.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-08-07 10:12:35
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    >
    > Wszystkie formalności zajęły gminie 7 dni, a notariusza umówiłem
    > za kolejne siedem dni, to czas na dokonanie przelewu, zaksięgowanie itp

    dzieki, u mnie wg gminy wlasnie miesiac. Ale obecnie miesiac to strasznie
    malo by zalatwic kredyt