  • 1. Data: 2007-08-04 14:26:44
    Temat: zasady zwolnienia
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    Witam.
    dwie pierwsze umowy miałem z 2-tygodniowym terminem wypowiedzenia (czas
    określony) natomiast trzecia na czas nieokreślony bez ustalenia terminu
    wypowiedzenia. złożyłem wypowiedzenie a mój pracodawca oznajmił mi, że mogę
    zakończyć pracę w jego firmie z miesięcznym wypowiedzeniem. z czego on to
    wnioskuje??
    czy ma rację i prawo do takiego zachowanie??
    dodam jeszcze ze nie ma nikogo na moje miejsce.

  • 2. Data: 2007-08-04 14:28:20
    Temat: Re: zasady zwolnienia
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 16:26:44 +0200, Sadosław napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenia. złożyłem wypowiedzenie a mój pracodawca oznajmił mi, że
    > mogę zakończyć pracę w jego firmie z miesięcznym wypowiedzeniem. z czego

    Pewnie z kodeksu pracy wnioskuje. Pracowałeś mniej niż 3 lata, tak?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro

  • 3. Data: 2007-08-04 14:30:35
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    > Pewnie z kodeksu pracy wnioskuje. Pracowałeś mniej niż 3 lata, tak?

    w lipcu tego roku minęły 2 lata

  • 4. Data: 2007-08-04 14:57:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f922b7$iup$1@achot.icm.edu.pl Sadosław
    <r...@o...pl> pisze:

    > dwie pierwsze umowy miałem z 2-tygodniowym terminem wypowiedzenia (czas
    > określony) natomiast trzecia na czas nieokreślony bez ustalenia terminu
    > wypowiedzenia.
    Bo on jest określony w KP.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-08-04 15:42:20
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    co musi zawierać rozwiązanie umowy??
    czy jest ścisła forma??

  • 6. Data: 2007-08-04 16:04:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f926ou$r0f$1@achot.icm.edu.pl Sadosław
    <r...@o...pl> pisze:

    > co musi zawierać rozwiązanie umowy??

    Zależy która strona wypowiada/rozwiązuje i w jakim trybie.

    > czy jest ścisła forma??
    Ścisła nie, to są zupełnie elementarne rzeczy, średnio rozgarnięty 16-latek
    da sobie bez problemu radę z napisaniem takiego pisemka, zresztą pełno w
    necie porad na ten temat.

    --
    Jotte