  • 1. Data: 2005-07-18 22:07:59
    Temat: hałasujący pies
    Od: "aro" <w...@i...pl>

    Mam za płotem sąsiada który trzyma wilczura (w kojcu) i ten pies co noc
    strasznie szczeka i ujada i robi to tak głośno że nie da się spać.
    Probowałem rozmów z nim ale bez skutku. Nadmienię że bardzo lubię zwierzęta
    i sam mam psa (na szczęście nie szczeka w nocy) :)

    co można z tym zrobić? jak zmusić sąsiada do zamykania psa na noc np. w domu

    za każdą odp bardzo dziękuje

    ar

  • 2. Data: 2005-07-19 10:03:24
    Temat: Re: hałasujący pies
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > co można z tym zrobić?

    Donies policji, ze wlasciciel zneca sie nad zwierzeciem, trzymajac go w
    klatce, pies jest znerwicowany i cale noce szczeka. Brak opieki nad psem,
    tzw. "trzymanie lancuchowca" nie jest stanem normalnym i pracownik sluzb
    ochrony nad zwierzetami powinien sie tym zajac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-07-19 19:24:11
    Od: "eFTe" <f...@b...tego.wp.pl>

    Użytkownik "Tiger" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Brak opieki nad psem, tzw. "trzymanie lancuchowca" nie jest stanem
    > normalnym

    Abstrahujac od konkretnego przypadku, dlazego niby "trzymanie lancuchowca"
    mialo by byc brakiem opieki? Znam zadbane i dokarmione psy lancuchowe. To ze
    swiata za duzo w swoim zyciu nie zwiedzaja to fakt, ale mnie nie stac na
    wyjazd nawet do gdanska, a zaden urzad z tego powodu nie stanie w mojej
    obronie ;)

    pzdr
    eFTe

  • 4. Data: 2005-07-20 06:41:11
    Od: "Mark28" <k...@o...pl>

    1. Najpierw ustne powiadomienie sąsiada.
    2. Jak nie skutkuje , listowne za potwierdzeniem odbioru.
    3. Jak nie skutkuje , idziesz z potwierdzonym listem do dzielnicowego , a on
    na podstawie KDSW może go ukarać ( pouczenie , mandat )

  • 5. Data: 2005-07-22 12:11:30
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    aro wrote:
    > co można z tym zrobić? jak zmusić sąsiada do zamykania psa na noc np. w domu
    Na policję, a jeśli nie pomoże to pozew do sądu.
    Fonon

  • 6. Data: 2005-07-22 15:49:35
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 lip o godzinie 08:41, na pl.soc.prawo, Mark28 napisał(a):

    > 1. Najpierw ustne powiadomienie sąsiada.

    Ok...

    > 2. Jak nie skutkuje,

    Co nie skutkuje?
    Ustne powiadomienie sąsiada?
    A czym ma skutkować :P

    > listowne za potwierdzeniem odbioru.

    LOL

    > 3. Jak nie skutkuje, idziesz z potwierdzonym listem do dzielnicowego,

    ROTFL
    A skąd potwierdzenie listu? :P
    Do dzielnicowego ma iść na herbatę/kawę/flaszkę/browara ?

    > a on na podstawie KDSW może go ukarać ( pouczenie , mandat )

    Ok ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423