  • 1. Data: 2005-07-18 21:59:40
    Temat: zmiana wpisu w ksiedze wieczystej - konieczna??
    Od: cuvanilla <c...@o...pl>

    Witam wszystkich serdecznie;)
    Odziedziczyłam mieszkanie po ojcu około 2 lat temu, jednak wpisany w
    księdze jest nadal mój ojciec. W związku z tym, że planuję sprzedaż
    owego mieszkania, moje pytanie... czy koniecznie muszę wystąpić do sądu
    o zmianę wpisu w księdze wieczystej na moją osobę? Czy może
    niepotrzebnie się łudzę, że uda mi się zaoszczędzić czas i pieniądze??
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Aga

  • 2. Data: 2005-07-19 07:01:24
    Temat: Odp: zmiana wpisu w ksiedze wieczystej - konieczna??
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik cuvanilla <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:dbh8ob$drk$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > o zmianę wpisu w księdze wieczystej na moją osobę? Czy może
    > niepotrzebnie się łudzę, że uda mi się zaoszczędzić czas i pieniądze??

    Niekoniecznie. Przy sprzedazy bedziesz musiala okazac notariuszowi aktualna
    KW (gdzie figuruje ojciec) wraz z postanowieniem spadkowym, z ktorego
    wynika, ze dziedziczysz majatek po ojcu.

    Dan.

  • 3. Data: 2005-07-19 10:35:39
    Od: cuvanilla <c...@o...pl>

    Dan napisał(a):

> [...]
    > KW (gdzie figuruje ojciec) wraz z postanowieniem spadkowym, z ktorego
    > wynika, ze dziedziczysz majatek po ojcu.

    Dzięki serdeczne
    Jednak czasami można się miło rozczarować.. ;)