  • 1. Data: 2004-03-30 08:54:55
    Temat: przerejestrowanie samochodu po raz kolejny
    Od: "Kszost" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przeczytałam uwaznie ostatnie wątki dotyczące przerejestrowania samochodu,
    ale nie znalazłam w nich odpowiedzi na moje pytanie, a systuacja jest
    nastepująca:
    Samochód zarejestrowany jest na panią Kowalską i jest na sprzedażć.
    Natomiast w tzw międzyczasie pani Kowalska na skutek rozwodu wróciła do
    swojego panieńskiego nazwiska (Nowak). Zmian w dowodzie rejestracyjnym
    samochodu nie naniesiono. Chcę kupić od Pani aktualnie Nowak samochód i będę
    miała umowę spisaną z panią Nowak, a w dowodzie rejestracyjnym widnieje
    nazwisko Kowalska. Czy mogą być problemy z przerejestrowaniem samochodu?
    Proszę o opinie i rady jak sobie poradzić w przypadku ewentualnych
    problemów.

    Pozdrawiam
    Kasia S.

  • 2. Data: 2004-03-30 14:56:13
    Temat: Re: przerejestrowanie samochodu po raz kolejny
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    Czy mogą być problemy z przerejestrowaniem samochodu?
    > Proszę o opinie i rady jak sobie poradzić w przypadku ewentualnych
    > problemów.

    Problemy byc zawsze moga. Proponuje zawrzec w umowie sprzedazy klauzule
    wyjasnajaca sprawe w postaci oswiadczenia jednej ze stron i juz.
    JG

  • 3. Data: 2004-04-01 08:59:04
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Proponuje zadzwonic do wydzialu komunikacji.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl