  • 1. Data: 2013-04-19 19:57:32
    Temat: przepadek korzysci majatkowej
    Od: piotrek dd <d...@g...com>

    Witam,mam oto sprawe,z ktora nie bardzo wiem co mam zrobic.Zostalem
    oskarzony o przestepstwo z art.258kk.,w zwiazku z tym oskarzeniem
    zatrzymano mnie i umieszczono w areszcie sledczym.Przebywalem tam 20
    miesiecy.Ostatnio zapadl wyrok w ktorym skazano mnie na 18 miesiecy
    pozbawienia wolnosci i przepadek korzysci majatkowej.Okres przebywania
    w areszcie oczywiscie zostal mi zaliczony w poczet kary,ale co z tymi
    dwoma miesiacami,ktore przebywalem dluzej niz jest w wyroku?Druga
    sprawa to przepadek korzysci majatkowej,mam do zwrotu kwote niemala bo
    22000.Na jakich zasadach taki zwrot nastepuje? czy moge to rozlozyc na
    raty? na ile rat maksymalnie? i czy ewentualnie moge jakos wnioskowac
    o przeliczenie tych pozostalych dwuch miesiecy na stawke dzienna,ktora
    pozniej pomniejszyla by mi kwote jaka mam zwrocic??