  • 1. Data: 2013-04-18 01:11:29
    Temat: Groupon....
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    swego czasu wykupilem kurs na groupon
    nie moglem go wykorzystac, a w zasadzie dzownilem do nich
    proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu...

    bylem zbywany prosze zadzwonic jutro nie mam notesu itp nie znam sprawy
    czas minol groupon sie przedawnil

    firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin
    fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali

    koszt ok 150-190zl
    czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie ?

  • 2. Data: 2013-04-18 14:10:59
    Temat: Re: Groupon....
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-18 01:11:29 +0200, "Tomek"
    <c...@k...pl> said:

    > wykupilem kurs na groupon
    > nie moglem go wykorzystac

    Pech.

    > , a w zasadzie dzownilem do nich

    Czyli nie dzwoniłeś?
    (jak się dzwoni w zasadzie?)

    > proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu...

    A to pachnie kombinatorstwem - chcesz pieniędzy, a potem chcesz
    wykorzystać kupon?
    I to z błędem?!
    ;>

    > bylem zbywany

    Nie dziwię się.

    > czas minol

    Jesteś pewien?
    ;>>>

    > groupon sie przedawnil

    NIeprawda.

    > firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin

    Czytałeś? I co tam napisano?

    > fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali

    Grupon miał ci wykonać usługę?
    Tak jest w umowie?

    > koszt ok 150-190zl
    > czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie ?

    1. przeczytaj regulamin
    2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-04-18 23:13:33
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > 1. przeczytaj regulamin
    > 2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.
    >

    > --
    > Bydlę

    pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz

    Dziękuję za wiadomość.

    Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27
    lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
    zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a
    konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8
    (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia
    niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy.
    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

    W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym,
    że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła
    podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji.

    Pozdrawiam,
    Natalia Ś.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Groupon.pl