  • 1. Data: 2013-04-18 09:08:45
    Temat: [cross] Zmiana warunków umowy a jej rozwiązanie
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.
    W październiku br. zawarłem z Orange umowę na czas określony (2 lata),
    w zamian "dostałem" telefon. Umowa jest zawarta na firmę (JDG), więc
    odpadają (chyba) wszelkie uprawnienia konsumenckie.

    Wczoraj otrzymałem od Orange fakturę, oraz "Zmianę warunków umowy" w
    postaci 20-stronicowej książeczki zapisanej drobnym maczkiem
    (przeczytam później, na razie nie mam czasu). O ile się zorientowałem,
    zmiany są kosmetyczne i dotyczą głównie połączeń roamingowych.

    Czy taka sytuacja uprawnia mnie do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
    konsekwencji (kar umowynych)?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 2. Data: 2013-04-18 09:18:47
    Temat: Re: [cross] Zmiana warunków umowy a jej rozwiązanie
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Yakhub" napisał:

    > W październiku br. zawarłem z Orange umowę

    W/g jakiego kalendarza?

    > O ile się zorientowałem, zmiany są kosmetyczne i dotyczą głównie połączeń
    > roamingowych.
    > Czy taka sytuacja uprawnia mnie do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
    > konsekwencji (kar umowynych)?

    Taka sytuacja uprawnia Cię jedynie do przeczytania zmian i doczytania na
    końcu o możliwości rozwiązania w związku z tym umowy. Oraz konsekwencjach.

  • 3. Data: 2013-04-18 19:50:51
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    >Czy taka sytuacja uprawnia mnie do wypowiedzenia umowy bez ponoszenia
    >konsekwencji (kar umowynych)?

    Zaraz na pierwszej stronie masz informacje dotyczące zerwanie umowy.