  • 21. Data: 2019-02-27 22:59:50
    Temat: Re: przekroczenie uprawnien
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Takie bylo zdanie Roberta.
    > Ze policjant na sluzbie to co najwyzej przekracza uprawnienia.
    > Ale moze prokuratorow sie opinia nie tyczy :-)

    Uff, miałem nadzieje ze to własnie ironia idąca w tę strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 22. Data: 2019-02-28 07:35:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2019 o 19:47, J.F. pisze:

    > Sad warszawski? To moze nie ma sie co dziwic ...
    > no ale zdazyli w ustawowym terminie, nawet z duzym zapasem ... na razie.

    Ustawowy termin uzyskania wyroku != okres przedawnienia!

    Shrek

  • 23. Data: 2019-02-28 09:47:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 07:35, Szrek pisze:

    > Ustawowy termin uzyskania wyroku != okres przedawnienia!

    ano, tutaj o dziwo szrek ma rację:))))))))))

    na zachodzie sąd by nie odraczał rozpraw, nie przenosił na odległe
    terminy, bo dla mecenasika nie pasuje, bo świadek zachorował, itp itd
    tylko by jechał dzień po dniu i wydał wyrok co najwyżej po kilku
    miesiącach:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 24. Data: 2019-02-28 11:55:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >terminy, bo dla mecenasika nie pasuje, bo świadek zachorował, itp itd
    >tylko by jechał dzień po dniu i wydał wyrok co najwyżej po kilku

    W USA, bo juz chyba nawet w GB jest inaczej.
    No i zalezy ile podsadny ma pieniedzy - sprawa O.J. Simpsona trwala 11
    miesiecy.

    No i w ogole mamy inny system prawny - tam prokuratura dlugo zbiera
    dowody,
    a potem proces leci szybko.
    U nas sedzia ma "dojsc prawdy".

    Ktory system lepszy ... trudno powiedziec...

    J.

  • 25. Data: 2019-02-28 13:23:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 11:55, J.F. pisze:

    > W USA, bo juz chyba nawet w GB jest inaczej.
    > No i zalezy ile podsadny ma pieniedzy - sprawa O.J. Simpsona trwala 11
    > miesiecy.

    w UK jest identycznie, wokanda nie jest odraczana na święte nigdy tylko
    leci dzień w dzień aż do skutku czyli wyroku, tylko w Bolanda takie hece
    odstawiają w po-wolnych sądach:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 26. Data: 2019-02-28 14:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >tylko leci dzień w dzień aż do skutku czyli wyroku, tylko w Bolanda
    >takie hece odstawiają w po-wolnych sądach:)

    Nie tylko u nas, zachodnia sprawiedliwosc ogolnie nierychliwa.
    Tylko anglosaski system jest inny.

    nieocenione google ... UK, prosze bardzo - prawie dwa lata procesu
    https://www.bbc.com/news/uk-scotland-40258980

    A Niemcy - 5 lat
    https://www.bbc.com/news/world-europe-44764827

    J.

  • 27. Data: 2019-02-28 15:07:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 14:22, J.F. pisze:
    > Nie tylko u nas, zachodnia sprawiedliwosc ogolnie nierychliwa.
    > Tylko anglosaski system jest inny.
    >
    > nieocenione google ... UK, prosze bardzo - prawie dwa lata procesu
    > https://www.bbc.com/news/uk-scotland-40258980

    dwa lata to bardzo długo, podejrzewam, że rekord w UK:)

    > A Niemcy - 5 lat
    > https://www.bbc.com/news/world-europe-44764827

    Niemcy również są znacznie szybsi od Bolanda, gdzie ewidentna sprawa
    ciągnie się 9 lat i nadal nie ma prawomocnego wyroku:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 28. Data: 2019-02-28 15:32:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 15:07, u2 pisze:

    > Niemcy również są znacznie szybsi od Bolanda, gdzie ewidentna sprawa
    > ciągnie się 9 lat i nadal nie ma prawomocnego wyroku:)

    właśnie doczytałem, 600 świadków, 10 zabitych, w tym jedna policjantka,
    jak na niemrawych Niemców tempo zabójczo szybkie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 29. Data: 2019-02-28 15:52:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >dwa lata to bardzo długo, podejrzewam, że rekord w UK:)

    sami pisza, ze rekordowy.

    >Niemcy również są znacznie szybsi od Bolanda, gdzie ewidentna sprawa
    >ciągnie się 9 lat i nadal nie ma prawomocnego wyroku:)

    a ten to myslisz, ze prawomocny ?

    Po prostu inny system prawny, sadowi sie nie spieszy, podejrzany
    siedzi ... jak u nas.

    Ta sprawa znaleziona na szybko, mysle, ze dluzsze bym znalazl :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-02-28 15:56:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.02.2019 o 15:52, J.F. pisze:

    > sami pisza, ze rekordowy.

    ta, ale dopiero jak kliknąłem to się upewniłem:)

    > a ten to myslisz, ze prawomocny ?
    >
    > Po prostu inny system prawny, sadowi sie nie spieszy, podejrzany siedzi
    > ... jak u nas.
    >
    > Ta sprawa znaleziona na szybko, mysle, ze dluzsze bym znalazl :-)

    Niemcy to osobna historia, oni bardzo długo kryli i nadal kryją swoich
    zbrodniarzy z drugiej wojny światowej:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"