  • 61. Data: 2006-07-30 19:11:43
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.30.19.01.10.587847@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    [cut]
    Ty sobie lepiej pokombinuj co zrobisz jak ci taki palant auto zarysuje na
    całej długości i zwieje.

    Jotte

  • 62. Data: 2006-07-30 19:11:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.30.19.02.15.342921@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Jeśli *widzi* to powoduje.
    Nieprawda. Otwarcie drzwi kiedy (nieprawidłowo) jadący z prędkością np. 3
    km/h rowerzysta jest o 20 czy więcej metrów od auta nie można nazwać
    utrudnieniem mu ruchu. A jeśli on jadąc nadal nieprawidłowo zbliży się do
    przeszkody, do której nie zbliżyłby się gdyby jechał prawidłowo, to tym
    bardziej nie sposób mówić o utrudnianiu ruchu.

    Jotte

  • 63. Data: 2006-07-30 19:12:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.30.19.03.33.465334@olgierd.wordpres
    s.com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Mnie dziś jakiś artysta z prawej, na zjeździe z estakady, wchodząc w
    > zakręt wyprzedzał.
    Przeżył?

    Jotte

  • 64. Data: 2006-07-30 19:26:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Przeżył?

    Przeżył. Sam jeżdżę codziennie do pracy rowerem, łącznie to jest
    ok. 15 km tam i nazad. Czasem jednak nie rozumiem tych szaleńców.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 65. Data: 2006-07-30 19:28:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Jotte* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Ty sobie lepiej pokombinuj co zrobisz jak ci taki palant auto zarysuje na
    > całej długości i zwieje.

    Wiedziałem, że o czymś zapomnę: pompka! Każdy bike musi mieć pompkę
    na wyposażeniu!
    Jeśli zarysuje i zwieje to mam 2 wyjścia - AC (nie mam bo mnie nie stać
    - płacę na państwo socjalne i mnie nie stać na takie atrakcje) albo
    ścigać gościa.
    Niedawno mi jakiś głąb na parkingu rozwalił hakiem przednią tablicę
    rejestracyjną, nawet nie wiem kto. I co mogę? Nic nie mogę.

  • 66. Data: 2006-07-30 19:36:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2006.07.30.19.28.48.10599@olgierd.wordpress
    .com
    Olgierd <n...@n...problem> pisze:

    > Jeśli zarysuje i zwieje to mam 2 wyjścia - AC (nie mam bo mnie nie stać
    > - płacę na państwo socjalne
    No dobra, dobra bez takich tam demagogii już...

    > Niedawno mi jakiś głąb na parkingu rozwalił hakiem przednią tablicę
    > rejestracyjną, nawet nie wiem kto. I co mogę? Nic nie mogę.
    Właśnie - nic nie możesz.
    A jakby miał identyfikator (tablicę rejestracyjna roweru, jak zawał tak
    zwał) i obowiązkowe OC, tobyś coś pewnie mógł.

    Jotte

  • 67. Data: 2006-07-30 19:37:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eaj1ng$57n$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > jak zawał tak zwał
    Literówka, oczywiscie.

  • 68. Data: 2006-07-30 20:06:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > Ja bym Ci powiedział krótko: wezwij policję albo straż miejską i się
    > poskarż, a teraz spadaj i łapy z dala od mojej własności.

    Bo co? Uderzysz mnie? ;))))

    No to uderz. Zrobie ci fote komorka jak bedziesz odjezdzal, wezwe
    policje, swiadek poswiadczy i bedziesz mial w aktach pobicie ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 69. Data: 2006-07-30 20:06:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:
    > A co Ty tam kazać możesz, człowieku?? Normalnie bym odjechał i martw się
    > dalej co robić.

    Blachy masz zakryte? Tak jak ten czubek na motorze, co go dzisiaj
    zakopali?

  • 70. Data: 2006-07-30 20:07:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > Jak potem wyprzedzić zawalidrogę z
    > prawidłowym dystansem 1 m? A może jechać za nim z jego prędkością?

    Jak nie mozna wyprzedzic bezpiecznie, to tak, jechac za nim. I to jest
    Twoj problem, nie jego.