  • 91. Data: 2006-08-01 22:20:37
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > "Kierujący [...] pojazdem bez silnika jest obowiązany [...]- w razie
    > potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."

    A te potrzeby to...?

    Nie widze potrzeby zatrzymywania sie, jesli moze mnie wyprzedzic np. za
    300 metrow, albo za 40 sekund. W ten sposob myslac, to najlepiej bybylo,
    zebym w ogole zsiadl i stanal na poboczu.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 92. Data: 2006-08-01 22:22:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Nie widze potrzeby zatrzymywania sie, jesli moze mnie wyprzedzic np. za
    > 300 metrow, albo za 40 sekund. W ten sposob myslac, to najlepiej bybylo,
    > zebym w ogole zsiadl i stanal na poboczu.

    Pomijam juz, ze kierowca powinien zwolnic
    http://video.google.com/videoplay?docid=-51149785929
    00000317

  • 93. Data: 2006-08-02 08:10:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 02 Aug 2006 00:22:24 +0200,
    Hikikomori San <h...@g...pl> screamed:

    > Pomijam juz, ze kierowca powinien zwolnic
    > http://video.google.com/videoplay?docid=-51149785929
    00000317

    Zachciało mu się postraszyć rowerzystę i wyszedł brak umiejętości
    kierowania połączony z wyjątkowym debilizmem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 10:09:40 user up 11056 days, 22:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    RTFM: Read The F(riendly) Manual

  • 94. Data: 2006-08-02 08:16:44
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-08-02 00:08 użytkownik Maciej Bebenek napisał :

    > "Kierujący [...] pojazdem bez silnika jest obowiązany [...]- w razie
    > potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."

    Nie widzę potrzeby. ;-)

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 95. Data: 2006-08-02 08:21:46
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-08-02 10:10 użytkownik Artur M. Piwko napisał :
> [...]
    >>

    > Zachciało mu się postraszyć rowerzystę i wyszedł brak umiejętości
    > kierowania połączony z wyjątkowym debilizmem.

    Ostatnio też taki jeden szeroki, opalony kark chciał mnie postraszyć w
    swoim pieknym BMW. Wyprzedził mnie z ogromną prędkością prawie muskając
    mnie lusterkiem. Potem kretyn łapał wszystkie czerwone swiatła, tak, że
    go dojechałem na trzecich (hehehe). Chciałem podjechać i mu zwrócić
    uwagę, ale debil przejechał na czerwonym przeciskając się między dwoma
    kolumnami samochodów. I tacy kretyni jeżdżą po drogach.