  • 1. Data: 2006-07-30 10:49:47
    Temat: jak zapłacic mandat ?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    witam
    chce zaplacic mandat, ale zgubilem blankiet. ;)
    jak powinienem postapic?

    pozdr
    xmarcel

  • 2. Data: 2006-07-30 11:49:23
    Temat: Re: jak zapłacic mandat ?
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    xmarcel napisał(a):
    > witam
    > chce zaplacic mandat, ale zgubilem blankiet. ;)
    > jak powinienem postapic?
    >
    > pozdr
    > xmarcel
    Zglos sie do komisariatu. Zabierz podstawowe rzeczy,
    odsiedzisz 48h i bedziesz mial spokoj..

  • 3. Data: 2006-07-30 13:25:54
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    xmarcel napisał(a):
    > witam
    > chce zaplacic mandat, ale zgubilem blankiet. ;)
    > jak powinienem postapic?
    >
    > pozdr
    > xmarcel
    mnie też te blankiety zawsze giną he,he,he,
    a tak na marginesie ciekawe jaka jest sciągalność mandatów
    adam

  • 4. Data: 2006-07-30 17:58:25
    Od: "kaśka" <z...@w...pl>

    > witam
    > chce zaplacic mandat, ale zgubilem blankiet. ;)
    > jak powinienem postapic?
    >
    > pozdr
    > xmarcel

    Jeśli nie zapłacisz, po paru miesiącach przyjdzie wezwanie do uiszczenia.
    Jeśli wówczas nie uregulujesz mandatu, ściągną z konta bądź potrącą należność
    ze zwrotu podatku od urzędu skarbowego przy rocznym rozliczeniu.

  • 5. Data: 2006-07-31 08:29:52
    Od: Schwester <j...@c...com>

    kaśka napisał(a):

    > Jeśli nie zapłacisz, po paru miesiącach przyjdzie wezwanie do uiszczenia.
    > Jeśli wówczas nie uregulujesz mandatu, ściągną z konta bądź potrącą należność
    > ze zwrotu podatku od urzędu skarbowego przy rocznym rozliczeniu.

    Do mnie po ponad półroku przyszedł pan z jamnikiem w czerwonym ubranku w
    serduszka i powiedział, że jest poborcą skarbowym i muszę zapłacić
    mandat + 6zł opłaty

    --
    pozdrawiam
    Schwester