  • 1. Data: 2006-07-30 09:50:51
    Temat: przymus
    Od: twiza <i...@a...pl>

    jak jest karany szantaz typu: masz isc do prawnika i zrzec sie spadku bo
    jak nie......
    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 2. Data: 2006-07-30 10:23:18
    Temat: Re: przymus
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > jak nie......
    > --
    > ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Prosto jest karany. Jak nie pójdziesz to Ci rodzina zęby wybije. Tomek

  • 3. Data: 2006-07-30 10:23:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jak jest karany szantaz typu: masz isc do prawnika i zrzec sie spadku bo jak
    > nie......

    By odpowiedzieć na pytanie, to trzeba wiedzieć, co się kryje pod kropkami. Może
    to być ewentualnie groźba karalna.

  • 4. Data: 2006-07-30 11:05:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > By odpowiedzieć na pytanie, to trzeba wiedzieć, co się kryje pod
    > kropkami. Może to być ewentualnie groźba karalna.

    raczej zmuszenie do okreslonego dzialania uzywajac grozb

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 5. Data: 2006-07-30 12:15:49
    Od: twiza <i...@a...pl>

  • 6. Data: 2006-07-30 12:23:31
    Od: twiza <i...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > By odpowiedzieć na pytanie, to trzeba wiedzieć, co się kryje pod
    > kropkami. Może to być ewentualnie groźba karalna.
    wydaje mi sie ze jest to szantaz emocjonalny, jak zrobic zeby w takim
    przypadku odrzucic dany nakaz i nie urazic danej osoby

  • 7. Data: 2006-07-30 16:28:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "twiza" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    Powiedzieć, że nie.

> [...]