  • 81. Data: 2006-07-30 20:29:13
    Temat: Re: przejazd rowerem przez jezdnie
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 30-07-2006 o 21:36:25 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Właśnie - nic nie możesz.
    > A jakby miał identyfikator (tablicę rejestracyjna roweru, jak zawał tak
    > zwał) i obowiązkowe OC, tobyś coś pewnie mógł.

    Zdaje mi sie, ze chodzilo hak samochodowy ...

  • 82. Data: 2006-07-30 20:30:38
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 30-07-2006 o 22:15:52 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Powinno. Moglobybyc jako opcja do ubezpieczenia mieszkania,
    > ubezpieczenia na zycie czyajkiegokolwiek ubezpieczenia.

    Wydaje mi sie, ze jest ... ale nieobowiazkowe.

  • 83. Data: 2006-07-30 20:51:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:44CD1160.204D220@gazeta.pl Hikikomori San

    > Ależ z ciebie bydlę.
    > Wyp.........

    Nie odpowiedziales na pytanie.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 84. Data: 2006-07-30 21:23:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tdiquia5a2iefb@sempron Jasko Bartnik
    <j...@g...pl> pisze:

    > Moze gralem za duzo w gry komputerowe (szczegolnie taka jedna, gdzie
    > wchodzac w zakret na chodniku wypadalo w recz dzrzwi otworzyc, co by
    > wieksze zniwo zebrac) ale jestem jak najbardziej za blokowaniem w ten
    > sposob wszystkich jednosladow.
    Zostaw Carmageddon, GTA i pograj w Silent Hill ;))

    Jotte

  • 85. Data: 2006-07-30 21:45:57
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2006-07-30 20:22 użytkownik Jotte napisał :
    > Identyfikator (jako rodzaj tablicy rejestracyjnej) - żaden problem.

    Rozwiń temat proszę.

    > Badanie techniczne - no niby powinien mieć przynajmniej do poruszania
    > się po drogach publicznych.

    J.w.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 86. Data: 2006-07-31 17:33:01
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na chwile obecna - nie bardzo mozna wedle prawa smigac rowerem po
    > chodniku. A po sciezkach si etez nie da, bo ich niema...

    W niektórych miejscach są, tylko się po nich piesi z debilnymi uśmiechami na
    twarzy błąkają

    pozdr

    Monika

  • 87. Data: 2006-08-01 21:17:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Jak nie mozna wyprzedzic bezpiecznie, to tak, jechac za nim. I to jest
    > Twoj problem, nie jego.

    Twój. Art. 24 ust. 6 PoRD

    M.

  • 88. Data: 2006-08-01 21:28:05
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Twój. Art. 24 ust. 6 PoRD

    Ni emoj, panie wladzo. Widzi Pan Wladza te dziury przy poboczu i
    koleiny? Rowerem da sie jechac dopiero 1-1,5 metra od kraweznika. To nie
    moja wina, ze drog si enie remontuje... A rowerem buja, jakbym sie
    przewrocil lub by mnie znioslo wprost pod kola to byloby grozniej...

  • 89. Data: 2006-08-01 22:08:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    > moja wina, ze drog si enie remontuje... A rowerem buja, jakbym sie
    > przewrocil lub by mnie znioslo wprost pod kola to byloby grozniej...

    "Kierujący [...] pojazdem bez silnika jest obowiązany [...]- w razie
    potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia wyprzedzania."

    M.

  • 90. Data: 2006-08-01 22:18:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > W ten sposob myslac, to najlepiej bybylo,
    > zebym w ogole zsiadl i stanal na poboczu.

    Zaczynasz dobrze kombinować :-)

    M.