  • 1. Data: 2018-01-24 16:37:08
    Temat: Jaka kara grozi TVN za krycie "nawoływania do zabicia Tuska"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://news.google.com/story/dMzIJGd9FFDnxVMtV93Dxt
    EksNL1M?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

    https://wiadomosci.wp.pl/tego-nie-pokazal-tvn-neonaz
    isci-nawolywali-do-zabicia-tuska-6212759036328065a
    > Tego nie pokazał TVN. Neonaziści nawoływali do zabicia Tuska
    > W materiale Superwizjera TVN pominięto bardzo mocny fragment
    > materiału, jaki zarejestrowali dziennikarze, którzy przeniknęli do
    > środowiska polskich neonazistów. W czasie koncertu ze sceny nawoływano
    > do zabicia szefa Rady Europejskiej Donalda Tuska. Tożsamość osoby,
    > która wypowiadała te słowa, została ustalona, a materiał *trafi* do
    > prokuratury. [...]

    Nie "(już) trafił" ale "(dopiero) trafi".

    IMHO jeśli to były "niezbyt poważne" nawoływanie TVN kara nie powinna
    grozić. IMHO jeśli to były *poważne* nawoływania TVN powinien zostać
    (surowo) ukarany za krycie przestępstwa tego kalibru.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-01-24 16:57:50
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-24 o 16:37, A. Filip pisze:
> [...]
    > grozić. IMHO jeśli to były *poważne* nawoływania TVN powinien zostać
    > (surowo) ukarany za krycie przestępstwa tego kalibru.

    Może w tych czasach potrzebny jest czas na znalezienie normalnego
    prokuratora, który nie umorzyłby sprawy?
    Normalnego i dodatkowo niezależnego.

    http://bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,21106
    412,jaka-swastyka-to-slowianski-symbol-bialostocka-p
    rokuratura.html?disableRedirects=true

    "To państwo widzicie tam swastykę, w rzeczywistości to słowiański symbol
    "swarga" - jest przekonany prokurator."

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/swastyka-t
    o-symbol-szczescia-bialostocki-prokurator-odchodzi,3
    51900.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2018-01-24 17:18:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
> [...]
    >
    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/swastyka-t
    o-symbol-szczescia-bialostocki-prokurator-odchodzi,3

    <ironia> No patrz pan! _Już w 1918_ na odznace 4 Pułku Piechoty Legionów
    [1] nazizm propagowali! :-) </ironia>

    Mówimy o *prawie*. Dla mnie osobiście wypowiedź prokuratora (też)
    jest "niezbyt przekonywująca" ale skazanie _w procesie karnym_ wymaga
    zupełnie innego rozstrzygania wątpliwości. Szczególnie gdy oskarżony
    (raczej) jest gotów apelować aż po Strasburg a obrońce ma bardzo
    nie idiotę. Prokuratorowi taka "niby oczywista sprawa w której ugrzęźnie
    na DŁUGIE lata" pomoże w karierze?

    Wiec jak chcesz żeby prokuratorzy oskarżali to gadka w duchu że
    skazanie powinno być "trywialne" się po prostu nie kalkuluje.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-01-24 19:21:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2018 17:18:31 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > <ironia> No patrz pan! _Już w 1918_ na odznace 4 Pułku Piechoty Legionów
    > [1] nazizm propagowali! :-) </ironia>

    Wsadź se w d... ironię. Od 1918 conieco się wydarzyło, nie? I swastyka
    jakby zmieniła znaczenie w naszym kąciku piaskownicy?
    A co do meritum, to na załączonym do linku obrazku ktoś się wypowiedział
    przeciw faszyzmowi, wieszając swastykę na szubienicy. Więc albo zdjecie
    dobrane bez sensu albo coś się komuś pop...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-01-25 19:28:07
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > grozić. IMHO jeśli to były *poważne* nawoływania TVN powinien zostać
    > (surowo) ukarany za krycie przestępstwa tego kalibru.

    Teraz tu przylazłeś bronić nazistów?

    --
    Sonn