  • 1. Data: 2004-01-22 18:21:09
    Temat: przedawniwenie praw do odtwarzania muzyki
    Od: "wojtek j" <wojar20@no_spam@alpha.net.pl>

    jakie musza byc spełnione warunki aby STOART sie nie mogl przyczepic w
    kwestii odtwarzania muzyki:
    (poprawcie mnie jesli sie myle)
    slyszalem takie tezy:
    1 jesli jezeli utwor ma wiecej niż 25 lat to mozna go odtwarzac bo pobierani
    a tatntiem przez zaiks czy stoart
    2. jesli wykonawca utworu nie zyje od 75 lat, to prwawa autorskie wygajas i
    rowniez zaiks i stoart nie moga pobierac pieniązkow za odtwarzanie?

    czy to prawda?
    czy są jakies kruczki prawne na darmowe odtwarzanie muzyki w miejscach
    publicznych?

  • 2. Data: 2004-01-22 20:31:02
    Temat: Re: przedawniwenie praw do odtwarzania muzyki
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "wojtek j" kemenangan <22 sty 2004> menyalin :

    > 1 jesli jezeli utwor ma wiecej niż 25 lat to mozna go odtwarzac bo
    > pobierani a tatntiem przez zaiks czy stoart

    o tym slyszalem

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 3. Data: 2004-01-22 22:05:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Pemakai "wojtek j" kemenangan <22 sty 2004> menyalin :

    > o tym slyszalem

    A skąd, bo z tego co wiem, to jest tylko ten pierwszy warunek. W wypadku
    STOART-u, to jeszcze nie mają chyba prawa pobierania tantiem w wypadku
    wykonywania utworów na żywo, no bo chronią oni wykonawców, a przecież
    wykonawcy utworu nie można ścigać za to że sam własne prawa narusza. Nie
    dotyczy to ZAiKS-u, bo nawet ten osobiście wykonywany utwór ktoś napisał.

  • 4. Data: 2004-01-23 22:53:07
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Robert Tomasik" kemenangan <22 sty 2004> menyalin :

    > A skąd, bo z tego co wiem, to jest tylko ten pierwszy warunek.

    Od kolegi, pisal jakis program i sobie stare kawalki sciagal jakies, do intra itp.
    Twierdzil, ze nikt mu nic nie
    zrobi.

    --
    huski