  • 1. Data: 2004-01-22 16:14:39
    Temat: Obraza mienia? na stronie www
    Od: "KS" <s...@w...pl>

    Mam 16 lat, niedawno stworzylem prywatna strone internetowa na ktorej
    zamiescilem teksty obrazajace jednego z uczniow mojej szkoly.
    Czy ze strony prawnej mi cos za to grozi?

  • 2. Data: 2004-01-22 17:22:12
    Temat: Re: Obraza mienia? na stronie www
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "KS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam 16 lat, niedawno stworzylem prywatna strone internetowa na ktorej
    > zamiescilem teksty obrazajace jednego z uczniow mojej szkoly.
    > Czy ze strony prawnej mi cos za to grozi?

    "tylko" ze szkoly Cie wywala
    a jak ojciec zaplaci odszkodowanie to.......

    pozdro

  • 3. Data: 2004-01-22 18:29:58
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik KS napisał:

    > Mam 16 lat, niedawno stworzylem prywatna strone internetowa na ktorej
    > zamiescilem teksty obrazajace jednego z uczniow mojej szkoly.
    > Czy ze strony prawnej mi cos za to grozi?

    daj link, ocenimy :-P

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 4. Data: 2004-01-22 20:30:50
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "KS" kemenangan <22 sty 2004> menyalin :

    > Mam 16 lat, niedawno stworzylem prywatna strone internetowa na ktorej
    > zamiescilem teksty obrazajace jednego z uczniow mojej szkoly.
    > Czy ze strony prawnej mi cos za to grozi?

    Nie ma przepisow dotyczacych "bycia pierdola, dupkiem, facetem bez jaj", daj link to
    bedzie mozna
    powiedziec cos wiecej, jest tam jego nazwisko, imie jakies konkretne dane, ktore
    wskazuja na ta osobe?
    Co innego jak napiszesz jakis artykul, ktory skrytykuje np. merytoryczna wartosc
    wypowiedzi kogos a co
    innego jak napiszesz, ze pan X. to ch... itp. Nie wiem cos sie kryje pod tym
    "obrazilem". A tak w ogole, tak
    jak napisalem na poczatku brzmi to niesmacznie, mialbym do Ciebie wiekszy szacunek
    jkabys dal mu w
    morde, skrywac sie za klawiszami i wypisywac bzdury potrafi kazdy pierdola.

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl