  • 1. Data: 2004-12-06 10:56:10
    Temat: przedawniło się, czy nie ?
    Od: "dizel" <t...@i...pl>

    Takie pismo dostaliśmy.

    "W związku z wniesieniem w dniu 28 lutego 2002r.,przedsiębiorstwa pod firmą
    Polska Korporacja Telewizyjna Sp. z.o.o. do spółki Canal+Cyfrowy Sp. z.o.o.
    stał się wobec pani wierzycielem.

    Firma Kruk,specjalizująca się w skutacznej egzekucji długów,działając na
    rzecz swojego klienta:
    CANAL + Cyfrowy Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul.KAWALERII 5 na
    podstawie umowy o świadczenie usług
    inkasso WZYWA DŁUŻNIKA DO NATYCHMIASTOWEJ ZAPŁATY do dnia 2004-12-06 długu z
    tytułu niewywiązania się z umowy
    o abonament według poniższego zestawienia:

    -dług z tytułu abonamentu 55.00zł
    -odsetki liczone od dnia 1997-11-21 do dnia 2004-11-23 85.07zL
    -łącznie 140.07zł

    Jeżeli jednak zadłużenie zostanie spłacone w terminie do dnia 2004-12-06
    nasz Klient może odstąpić od
    dochodzenia należnych odsetek w kwocie:85.00zł

    ŁĄCZNIE DO ZAPŁATY(BEZ ODSETEK) : 55.00zł

    Wpłaty należy dokonać na załączonym blankiecie

    NIEUREGULOWANIE NALEŻNEJ KWOTY SPOWODUJE PRZEKAZANIE SPRAWY DO DALSZEGO
    BEZPOŚREDNIEGO POSTĘPOWANIA
    WINDYKACYJNEGO ,SĄDOWEGO I EGZEKUCYJNEGO !!!

    W celu uniknięcia konsekwencji prawnych ,po wpłacie należy wysłać do firmy
    KRUK faksem, listem
    lub pocztą elektroniczną dowód wpłaty.

    EGZEKUCJA DŁUGÓW JEST NIEODWOŁALNA I NASTĘPUJE WOBEC WSZYSTKICH DŁUŻNIKÓW
    WIERZYCIELA"

    Czy jest to przedawnione, czy musimy zapłacić ?
    Z góry dziękuje za pomoc.
    --
    pozdrawiam
    Dizel

  • 2. Data: 2004-12-06 11:45:00
    Temat: Re: przedawniło się, czy nie ?
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Mon, 6 Dec 2004 11:56:10 +0100, na pl.soc.prawo, dizel napisał(a):

> [...]
    > WIERZYCIELA"
    >
    > Czy jest to przedawnione, czy musimy zapłacić ?

    Było wiele razy.
    Poczytaj archiwum grupy a potem zapodaj czego nie rozumiesz.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-12-06 16:59:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@U...pl> napisał w wiadomości

    z.o.o.

    > Poczytaj archiwum grupy a potem zapodaj czego nie rozumiesz.

    Ja to nie rozumiem, czemu o tym fakcie informuje nie Polska Korporacja
    Telewizyjna, tylko Canal+.