  • 1. Data: 2004-12-06 11:02:37
    Temat: Jak powołuje się na świadka
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    niedługo spodziewam sie sądu grodzkiego, w związku z nieprzyjeciem mandatu.
    Mam w związku z tym pytanie, mam świadków nieprawidłowego ustawienia i
    przekręcenia znaku, który następnego dnia został "cudownie" wyprostowany, czy
    moge ich powołać przed sądem, podajć,ze pracują w straży pocztowej, wiem który
    to człowiek, rozmawiałem z nim i pamieta zdarzenie i ten znak...ale nie pytałem
    czy zechce zeznawać. Czy sąd może go wezwać bez mojego uzgodnienia tego z nim?
    Jak ogólnie wygląda powoływanie świadków? Czy w czasie rozprawy jak powiem
    sądowi o tym swiadku, to bedzie druga rozprawa, w celu wezwania świadka?

    pozdrawiam

    Wiesiek
    Olsztyn

  • 2. Data: 2004-12-06 16:20:35
    Temat: Re: Jak powołuje się na świadka
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Wiesiek wrote:
    > Czy sąd może go wezwać bez mojego uzgodnienia tego z nim?

    może

    > Jak ogólnie wygląda powoływanie świadków?

    musisz wskzać kogo chcesz powołać na świadka i na jaką okoliczność ma
    zeznawać, wskazać jego adres...

    > Czy w czasie rozprawy jak powiem
    > sądowi o tym swiadku, to bedzie druga rozprawa, w celu wezwania świadka?

    jeśli sąd nie oddali wniosku

    KG

  • 3. Data: 2004-12-06 16:28:48
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    kam wrote:

    > musisz wskzać kogo chcesz powołać na świadka i na jaką okoliczność ma
    > zeznawać, wskazać jego adres...

    kolega mnie uprzedzil, ze mnie powolal na swiadka w swojej sprawie rozwodowej -
    musze pojsc obowiazkowo?
    pracodawca musi mnie zwolnic na ten dzien czy mam wziac urlop?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-12-06 17:17:45
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > musisz wskzać kogo chcesz powołać na świadka i na jaką okoliczność ma
    > zeznawać, wskazać jego adres...

    Czyli musze sam ustalic jego adres, sąd tego nie ustali, nie wystarczy jak
    powiem...człowiek z ochrony poczty na ul...itp...Ale jak ustalić adres..jednak
    będę musiał z nim pogadać...

    Dziękuje serdecznie

    Wiesiek

  • 5. Data: 2004-12-06 19:00:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Składasz do sądu wniosek. Czyli piszesz pismo, że prosisz o powołanie na
    świadków tych a tych osób. We wniosku dowodowym należy wykazać krótko, co
    chcesz w ten sposób dowieść. O ile chodzi o ten znak z okolic 1 listopada
    (bo tak pamiętam), to moim zdaniem wniosek nie powinien zostać odrzucony.
    Ustalenie, czy znak był ustawiony w sposób prawidłowy ma istotne przecież
    znaczenie do oceny Twojej winy.

  • 6. Data: 2004-12-06 19:46:52
    Od: "Wiesiek " <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ustalenie, czy znak był ustawiony w sposób prawidłowy ma istotne przecież

    Tak , dobrze pamiętasz...dziękuje za informacje. Niedługo dostane odpowiedź na
    temat skargi na policjantów...jak obiecałem, przedstawie te odpowiedź tutaj.

    pozdrawiam

    Wiesiek