  • 1. Data: 2004-04-07 13:45:18
    Temat: przedawnienie
    Od: "Ugier" <z...@t...pl>

    próbują mnie "udupić"
    dostaęłm pismo ze szkoły iż w 2000 roku nie płaciłem za szkołe
    fakt ze nie płaciłem, bo zrezygnowałem pół roku wcześniej.
    naliczyli mi 2000 plus odsetki ... 6000 !!!
    i straszą sądem.
    z tego co wyniuchałem przedawnienie od kwody kuriodalnej jest po 3 latach i
    to samo odsetki.
    w międzyczasie nie dostałem nawet jednego wezwania do zapłaty.
    I jeszcze straszą !!!
    czy maja prawo do podanie mnie do sądu??
    czy mam złożyć wniosek do sądu o przedawnienie?/

    gp

  • 2. Data: 2004-04-07 15:59:04
    Temat: Re: przedawnienie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Ugier wyskrobał(a):
> [...]
    > fakt ze nie płaciłem, bo zrezygnowałem pół roku wcześniej.
    > naliczyli mi 2000 plus odsetki ... 6000 !!!

    A za co była ta kwota należna? Za czesne?

> [...]
    > w międzyczasie nie dostałem nawet jednego wezwania do zapłaty.
    > I jeszcze straszą !!!
    > czy maja prawo do podanie mnie do sądu??

    Prawo mają, ale czy wygrają to inna bajka.

    > czy mam złożyć wniosek do sądu o przedawnienie?/

    Nie składaj teraz, bo nie ma takiego wniosku. Jak Ci wytoczą już sprawę, to
    podnosisz na rozprawie zarzut przedawnienia i tyle.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-07 18:32:58
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Ugier" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I jeszcze straszą !!!
    > czy maja prawo do podanie mnie do sądu??
    > czy mam złożyć wniosek do sądu o przedawnienie?/

    Nie uznawaj roszczenia , nie pros o zadne rozlozenie na raty
    Pozdr