  • 1. Data: 2004-04-07 13:21:11
    Temat: Strefa ograniczonego postoju
    Od: "tor" <t...@e...szczecin.pl>

    Mam pytanie:

    1. Czy wykupując bilet parkingowy w strefie ograniczonego postoju na 2
    godziny mogę żądać zwrotu pieniędzy za czas w którym nie korzystałem z
    miejsca parkingowego.

    - nie interesuje mnie odpowiedz typu że mogłem wykupić bilet za
    mniejszą kwotę ponieważ automaty nie wydają reszty.

    2. Czy firma która obsługuje strefę ograniczonego postoju sprzedając
    bilet parkingowy świadczy usługę ?

    - tak jak np. Teatr sprzedaje bilet na przedstawienie, LOT
    sprzedaje bilet na podróż samolotem?

    3. Czy można sprzedać więcej biletów parkingowych niż jest miejsc
    wyznaczonych do parkowania.

    - np. jest 500 miejsc parkingowych w mieście a sprzedanych abonamentów
    miesięcznych jest około 800

    4. Czy pracownik wkładający bilet parkingowy za szybę w przypadku braku
    lub nie widocznego biletu za postój nie narusza mojej własności.

    - np. pochylając się nad samochodem zamkiem od bluzy rysuje mi
    lakier w samochodzie, podnosząc przymarzniętą wycieraczkę odrywa mi pióro
    itp.

  • 2. Data: 2004-04-07 22:42:47
    Temat: Re: Strefa ograniczonego postoju
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tor" <t...@e...szczecin.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Czy wykupując bilet parkingowy w strefie ograniczonego postoju
    na 2
    > godziny mogę żądać zwrotu pieniędzy za czas w którym nie korzystałem z
    > miejsca parkingowego.

    To zależy od regulaminu. Ale raczej nie, bo nie będziesz jak miał
    udowodnić, ze z usługi nie korzystałeś.

    > 2. Czy firma która obsługuje strefę ograniczonego postoju
    sprzedając
    > bilet parkingowy świadczy usługę ?

    Tak, ale w stosunku do Urzędu Miasta. Ta usługa, to właśnie owa obsługa.

    > 3. Czy można sprzedać więcej biletów parkingowych niż jest miejsc
    > wyznaczonych do parkowania.
    >
    > - np. jest 500 miejsc parkingowych w mieście a sprzedanych abonamentów
    > miesięcznych jest około 800

    Moim zdaniem można. Przecież to, że masz abonament nie oznacza, że musisz
    przez cały czas tam stać. Zresztą może nie byc akurat miejsca w wybranym
    przez Ciebie miejscu i czy z tego powodu też będziesz protestował?

> [...]
    >
    > - np. pochylając się nad samochodem zamkiem od bluzy rysuje mi
    > lakier w samochodzie, podnosząc przymarzniętą wycieraczkę odrywa mi

    Dokąd samochodu nie zabierze, to własności nie narusza. może ją uszkodzić,
    ale to już inna sprawa.

  • 3. Data: 2004-04-08 08:44:10
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    tor wrote:

> [...]
    >
    > - nie interesuje mnie odpowiedz typu że mogłem wykupić bilet za
    > mniejszą kwotę ponieważ automaty nie wydają reszty.

    Jak cie nie interesuje odpowiedz, to nie pytaj..

    > 2. Czy firma która obsługuje strefę ograniczonego postoju sprzedając
    > bilet parkingowy świadczy usługę ?
    >
    > - tak jak np. Teatr sprzedaje bilet na przedstawienie, LOT
    > sprzedaje bilet na podróż samolotem?

    Tak - usluge na rzecz gminy... w jej imieniu pobiera oplate..

    > 3. Czy można sprzedać więcej biletów parkingowych niż jest miejsc
    > wyznaczonych do parkowania.

    Tak.

    > - np. jest 500 miejsc parkingowych w mieście a sprzedanych abonamentów
    > miesięcznych jest około 800

    No to co ?

> [...]
    >
    > - np. pochylając się nad samochodem zamkiem od bluzy rysuje mi
    > lakier w samochodzie, podnosząc przymarzniętą wycieraczkę odrywa mi pióro

    A oddechem sprawia, ze rdzewieje blacha.

    Boguslaw