    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przedawnienie
    Date: Tue, 21 Dec 2004 11:55:41 +0100
    Sender: f...@o...pl@citynet-gw.man.poznan.pl

    Witam!

    Moj tata otrzymal z zakladu uslug komunalnych wezwanie przedprocesowe o
    zaplacenie za wywoz smieci z posesji za 2001 rok, jest pewien ze to
    zaplacil, szuka faktury, niestety takie rzeczy sie zdarzaja w tym
    wieku:(. Kwota do zaplacenia to 200 zl plus odsetki. Wydaje mi sie , ze
    obojetnie czy znajdzie to pokwitowanie czy nie zaklad uslug komunalnych
    nie moze mu nic zrobic bo minelo trzy lata znaczy na moja wiedze powinno
    byc to juz przedawnione, Zal mi staruszka tym bardziej na swieta bo
    kwota dla niego 200 zl jest duza. Czy mam racje ? czy takie rzeczy
    przedawniaja sie po trzech latach
    Dziekuje
    Ania