  • 11. Data: 2014-03-06 09:57:29
    Temat: Re: przebieg samochodu przy badaniach
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Policja ma dostęp do CEPiKu, a każdy przegląd jest tam wprowadzany.

    A policjant i tak ma głęboko w poważaniu przeglądy.
    Miałem niedawno taki przypadek.
    Auto świeżo po przeglądzie w serwisie i po przeglądzie w stacji
    diagnostycznej
    Nic nie załatwiane, bo dbam o samochód - to moje źródło utrzymania
    Kontrola na drodze, orzeczenie - wyciek i zatrzymanie dowodu
    Ponieważ muszę jeździć, więc natychmiast z powrotem do warsztatu i
    ponownie na badanie do stacji.
    I w warsztacie i na stacji - co on pi....li, wszystko jest OK
    Z odpowiednim dokumentem biegiem z powrotem na policję, zanim jeszcze
    odeśle dowód do Wydz Komunikacji.
    Zmarnowałem cały dzień, poniosłem koszty, a ten policjant do mnie - wie
    Pan, że takie badanie można sobie załatwić.
    Ręce mi opadły. Na szczęście nie wysłał mnie do innej Bardzo Ważnej Stacji.

  • 12. Data: 2014-03-06 12:46:22
    Od: kosmos1978 <...@u...pl>

    W dniu 2014-03-06 09:57, adam pisze:

    > Zmarnowałem cały dzień, poniosłem koszty, a ten policjant do mnie - wie
    > Pan, że takie badanie można sobie załatwić.

    Można było zapytać gdzie, za ile i co on ma z tego, że tego nie ściga :>

  • 13. Data: 2014-03-06 14:05:40
    Od: "Me" <m...@a...pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    ponownie na badanie do stacji.
    I w warsztacie i na stacji - co on pi....li, wszystko jest OK

    Zapewne policjant uczepił się wycieku, którego nie było bo miał "putinówkę"
    taką chorobę oczu...
    Coś mi się zdaje, że Cię pogonił bo chciałeś być mądrzejszy.

    M.

  • 14. Data: 2014-03-07 16:29:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-03-06 09:57, adam pisze:
    > I w warsztacie i na stacji - co on pi....li, wszystko jest OK
    > Z odpowiednim dokumentem biegiem z powrotem na policję, zanim jeszcze
    > odeśle dowód do Wydz Komunikacji.
    A skarga do komendanta poszła? Bo jak rozumiem, żadnego wycieku nie było?

    Maciek