  • 11. Data: 2007-03-12 16:32:17
    Temat: Re: przdawnienie- modny temat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał Jeżak napisał(a):

    > a mógłbyś mnie pokierować gdzie o tym poczytać? dokładniej o
    > przedawnieniach długów, jakiś niezapłaconych książek czy coś.

    Kodeks cywilny. I wyłącz ten cholerny UTF8 - ISO 8859-2 obowiązuje

  • 12. Data: 2007-03-13 08:05:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Jeżak" <r...@N...gmail.com> napisał w wiadomości

    > a mógłbyś mnie pokierować gdzie o tym poczytać?

    rozne platnosci przedawniaja sie w roznym czasie, kopalnia wiedzy jest
    miedzy innymi ta grupa i jej archiwum, nie wspominajac juz o przytoczonym
    przez andrzeja kodeksie cywilnym,
    generalnie use google rafal, use google ;)
    a jak czegos nie znajdziesz dopytaj ;)

  • 13. Data: 2007-03-13 08:37:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 12 Mar 2007 17:32:17 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > Kodeks cywilny. I wyłącz ten cholerny UTF8 - ISO 8859-2 obowiązuje

    Odśwież sobie co aktualnie obowiązuje a co nie. Masz przestarzałe
    informacje.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:210B ]
    [ 09:37:32 user up 11279 days, 21:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    The butler did it.

  • 14. Data: 2007-03-13 09:14:44
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    wiadomości news:ru0gc4-2ov.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pewnie taki z niego komornik, jak ze mnie szach perski ;->
    >
    > Komornik nie twierdzi, tylko przychodzi i zajmuje :) I zwykle ma przy
    > sobie jakiś prawomocny wyrok sądowy albo inny tytuł wykonawczy.

    Witam!
    Komornik jest orginalny, tutul wykonawczy też z 1999 roku, o którym poprostu
    nie wiedzialem
    Wiem napweno że placiłem za tę usługę tej lipnej firmie, szkopuł w tym że
    nie jestem w stanie odnaleść tego dokumentu, więc udalem się do banku żeby
    oni odszukali, jak wyżej wspomnaiłem twierdzą że mają obowiązek mieć
    archiwum 5 lat. I teraz chodze kolo tego żeby wejsc w posiadanie
    poswiedczenia zaplaty
    ale tak jak pisze bank usparwiedliwia sie przedawnieniem

    PabloGT

    PS

    Jak sobie przypominam to ja tej firmie prawdopodobnie zapłaciłem w tym samym
    momencie co wydanie tytułu, pech chciał ze zrobilem to przed krótkim
    wyjazdem zagranice.
    Lipna firma odczekala pewnie lata i dala komornikowi miesiąc temu tutuł
    .....a nuż sie uda.

  • 15. Data: 2007-03-13 09:20:37
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a na jakiej podstawie ta firma ma jakies roszczenia wobec ciebie sprzed 9
    > lat?

    Tutul wykonawczy z 1999 roku, o którym poprostu nie wiedzialem (byłem
    zagranicą)
    Wiem że dokonywałem płatności tuż przed wyjazdem i prawdopodobnie termin
    nałozył sie wczasie z wyrokiem.
    Teraz chce w banku pozsykac dokument płatności w tym jest problem.

    PabloGT

  • 16. Data: 2007-03-13 12:13:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PabloGT napisał(a):

    > Komornik jest orginalny, tutul wykonawczy też z 1999 roku, o którym poprostu
    > nie wiedzialem

    Jasne, bo poczta zagubiła sądowe zawiadomienia ze "zwrotką"?

    Jak mogłeś nie wiedzieć o sprawie sądowej?
    [ciach]

    > Jak sobie przypominam to ja tej firmie prawdopodobnie zapłaciłem w tym samym
    > momencie co wydanie tytułu, pech chciał ze zrobilem to przed krótkim
    > wyjazdem zagranice.

    No, jeśli zapłaciłeś "w momencie wydania tytułu", to należność była już
    solidnie opóźniona.

    Może tak: kiedy powinieneś zapłacić, a kiedy zapłaciłeś?

  • 17. Data: 2007-03-13 13:10:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message

    > Tutul wykonawczy z 1999 roku, o którym poprostu nie wiedzialem (byłem
    > zagranicą)

    A to już sobie sam jesteś winien.
    Pozostało ci zapłacić raz jeszcze jak nie znajdziesz wyciągów z banku.

  • 18. Data: 2007-03-14 10:16:31
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    wiadomości news:e5hic4-bn3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > solidnie opóźniona.
    >
    > Może tak: kiedy powinieneś zapłacić, a kiedy zapłaciłeś?

    Istotnie było tak że zapłaciłem z dużym opóżnieniem, bo nie mogłem dojść do
    porozumienia z wystawcą faktury, ponieważ miałem sporo zastrzeże co do
    wykonanej usługi, faktura została odesłana do wystawcy.
    Przepychanki trwały ok poł roku, w umowie oświadczyłem o fakturze bez
    podpisu a mi szkoda było czasu na procesowanie sie.
    Przed wyjazdem za granice posłalem na konto wystawcy wartosc tej faktury i
    uwazałem sparwe za zamknieta.
    Po tym czasie zaprzestałem wszelkich kontaktów z firma X.
    Więc jak widac sparwa jest nieciekawa, a szukałem tylko informacji czy moge
    dojsc archiwum w banku
    ale niestety po 5 latach amen w pacierzu.

    PGT