  • 1. Data: 2005-02-17 18:30:58
    Temat: prosze o porade odnosnie tzw. ustawy 203
    Od: "news" <w...@i...pl>

    Jestem pielegniarka i pracuje w złobku.Moja pensja obecnie wynosi niespelna
    800zł. 4 lata temu rzad obiecal podwyzke okolo 200zl miesiecznie, niestety
    do dnia dzisiejszego tych pieniedzy nie ujrzalam. Ostatnio z kolezankami
    chcialysmy podac sprawe do sadu pracy ale nasza kierowniczka stwierdzila ze
    pielegniarek pracujacych w złobku podwyzka ta nie dotyczy, a gdy mimo to
    chcialysmy aby rozstrzygnal to sad pracy zagrozila nam zwolnieniem z pracy.
    Nie powiedziala tego wprost ale dala nam to do zrozumienia. Czy ktos moglby
    nam cos doradzic. Co mamy zrobic w takiej sytuacji. Wkurza nas to ze pomimo
    iz nasze zarobki sa tak niskie to jeszcze nie dostajemy tego co sie nam
    nalezy

    pozdrawiam Danuta