  • 1. Data: 2005-02-17 16:21:48
    Temat: Prawo jazdy
    Od: Pietrek <p...@m...de>

    Witam!
    Nie potrafię znaleźć informacji w internecie na temat tego, na ile wydawane
    jest teraz prawo jazdy. Facet mi wmawia że teraz(tj. od 2000 roku) prawo
    jazdy wydawane jest na 10 lat. Że niby nie ma teraz bezterminowych. Bardzo
    prosze o wyjaśnienie mi tej kwestii, lub podanie namiarów na podstawę
    prawną, jakie obecnie są obowiązujące przepisy w tej sprawie.
    Piotr
    2005-02-17 17:17:28
    **************************

  • 2. Data: 2005-02-17 16:24:03
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pietrek wrote:
> [...]
    > prosze o wyjaśnienie mi tej kwestii, lub podanie namiarów na podstawę
    > prawną, jakie obecnie są obowiązujące przepisy w tej sprawie.

    10 lat

  • 3. Data: 2005-02-17 16:31:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pietrek wrote:

    > Ale kto daje te 10 lat? Lekarz czy wydział komunikacji?
    > Znasz może podstawę prawną?

    wydzial komunikacji. maksymalnie mozesz dostac na 10 lat.
    nie znam i nie chce mi sie szukac, ale sądzę, że tobie zajmie to
    dokładnie tyle samo czasu co mi.

  • 4. Data: 2005-02-17 16:39:47
    Od: Pietrek <p...@m...de>

> [...]

    > 10 lat
    Ale kto daje te 10 lat? Lekarz czy wydział komunikacji?

    2005-02-17 17:38:53
    **************************

  • 5. Data: 2005-02-17 16:51:05
    Od: Pietrek <p...@m...de>

    Dnia Thu, 17 Feb 2005 10:31:54 -0600, witek napisał(a):

    > wydzial komunikacji. maksymalnie mozesz dostac na 10 lat.
    > nie znam i nie chce mi sie szukac, ale sądzę, że tobie zajmie to
    > dokładnie tyle samo czasu co mi.

    To bez sensu. Jak lekarz Ci da bezterminowe to wydział komunikacji to
    skróci? Ja odebrałem w styczniu nowe prawko i nie ma na nim daty ważności.
    Jak to interpretować?
    Piotr
    2005-02-17 17:48:56
    **************************

  • 6. Data: 2005-02-17 17:21:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pietrek" <p...@m...de> napisał w wiadomości

    > To bez sensu. Jak lekarz Ci da bezterminowe to wydział komunikacji to
    > skróci? Ja odebrałem w styczniu nowe prawko i nie ma na nim daty ważności.
    > Jak to interpretować?

    Podejrzewam, ze ktoś sobie pomylił z dowodem osobistym, który jest
    faktycznie wydawany na 10 lat dla osób w wieku do bodaj 65 lat.

  • 7. Data: 2005-02-17 20:15:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > 10 lat

    IMHO na tyle lat, ile wynika z badań :)
    A na 10 lat to jest wydawany DO :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 8. Data: 2005-02-21 22:05:12
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Thu, 17 Feb 2005 17:21:48 +0100, Pietrek napisał(a):

> [...]
    > prosze o wyjaśnienie mi tej kwestii, lub podanie namiarów na podstawę
    > prawną, jakie obecnie są obowiązujące przepisy w tej sprawie.

    prawo jazdy aktualnie jest wydawane na czas nie oznaczony ,cyba że lekarz
    określi termin ważności lub określi termin następnego badania.
    W ciągu najbliższych 20 lat wszystkie prawa jazdy na terenie UE mają być
    jednakowe i wtedy będą we wszystkich krajach wydawane na czas
    oznaczony.Aktualnie wszystkie prawa jazdy muszą byc wymieniana na "te małę"
    Informację na ten temat szukaj w kodeksie drogowym i przepisach pokrewnych
    JanuszHr