    From: Przemysław Bernat <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze o porade
    Date: Wed, 11 Feb 2004 16:58:55 +0100

    Wed, 11 Feb 2004 15:02:37 +0100, na pl.soc.prawo, tpi napisał(a):

    > mialem stluczke po pijanemu zaplacilem srogą karę.

    OK

    >Towarzystwo
    > ubezpieczeniowe sciągnelo z mojego OC na korzysc poszkodowanego ja
    > stracilem znizke to bylo prawie rok temu.

    OK

    >Teraz w lutym otrzymalem od firmy
    > ubezpieczeniowej decyzje na podstawie art. 828 kodeksu cywilnego ze
    > narazilem firme na straty i firma ta ząda zwrocenia kosztow w wysokosci
    > prawie 4000 pln .Prosilbym o porade co mam robic skoro mnie nie stac na
    > zaplacenie a przecierz nie moge byc karany dwa razy za to samo.

    Ukarany byłeś przy pierwszym OK. Przy drugim pożyczyli pieniądze z twojego
    OC, by naprawić auto poszkodowanego. Teraz chcą od Ciebie kasy, gdyż polisa
    OC nie chroni w przypadku jazdy w stanie po spożyciu alkoholu i więcej.
    Na logikę, to zniżki powinni przywrócić. Ale te 4000 to będą chcieli, bo im
    się należą.

    --
    Pozdr.

    Przemek