eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    From: "news.gazeta.pl" <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Date: Tue, 8 Mar 2005 21:45:13 +0100

    Witam wszystkich żadko tu zaglądam ale naprawdę potrzebuję Waszej pomocy,
    jestem w kropce.
    Nie wiem co zrobić z poniżej opisaną sprawą.....Nie chcę pisać źle o sądzie
    na tej grupie ale poprostu brak mi innych słów niż .........

    Dziś przyjaciółka dowiedziała się że ma zapłacić ok kilaka tydsięcy złotych
    właścicielce mieszkania które wynajmowała.
    Sprawa jest totalnym absurdem POLSKIEJ SPRAWIEDLIWOŚCI i kpiną dla
    porządnych ludzi.
    Właścicielka mieszkania założyła sprawę mojej przyjaciółce za to że nie
    płaciła jej za wynajem.
    Dziś sąd nie wziął pod uwagę odwołania i wydał wyrok zapłaty (wyrok jest
    prawomocny i według adwokata nie można nic zrobić, twierdzi ze najlepiej
    wziąc kredyt i spłacić mimo wszystko, bo bedzie komornik, a potem odsetki).
    W 10000000% płatności były uregulowane zawsze i na czas, jest to tylko
    dobrze prześlana próba wyłudzenia pieniędzy.
    Podstawowa sprawa to brak kwitów za wpłaty, pieniądze były przekazywane "do
    ręki".
    Przyjaciółka miała adwokata i świadków. Ma nawet kasetę z nagraniem, na
    której włascicielka mówi o tym, że jak zapłaci dodatkowo wodę wypisze jej
    wszystkie kwity opłat no i jaki tu jest sens, przyznaje się do tego, że chce
    zakończyć umowę w trybie normalnym, sugerując ze w przypadku zalegania
    zrobiłaby to inaczej). Adwokat właścicielki ze stoickim spokojem prowadził
    sprawę jakby miał ją już w kieszeni, właścicielka nie stawiała się na połowe
    rozpraw jakby już miała to załatwione.
    Proszę Was o pomoc w znalezieniu ścieżki prawnej którą powinna pójść, ja jej
    pomogę i jeśli nie pomoże wniosek do prokuratury, pójdę do gazet i spraw dla
    reportera.
    Napiszcie gdzie się udać i co zrobić aby był inny sąd nie ten ślepy który
    nie patrząc na tak sensowne dowody olał sprawę.
    Gdzie się udac -----> prokuratura? ------> prawa konsumenta? ------>GDZIE?
    każda pomoc mile widzana.
    Dziękuję i pozdarawiam.
    Przemek