eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy. › Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
  • Data: 2005-03-13 21:47:04
    Temat: Re: proszę o pomoc w sprawie absurdu sądu i wyłudzenia pieniędzy.
    Od: <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skoro Ty mi doradziłaś to i ja pozwolę troszkę

    Na....

    Pozdrawiam

    Justyna, masochistka i psychopatka;-)

    Odpowiem...

    Widzę że jesteś i aktorem i publiką dla siebie, polecam wszelkie publikacje
    na temat zaawansowanego narcyzmu i samowystarczalności, z uśmieszków po
    docinkach stwierdzam że byłaś niekochana, hm trudno.

    Więc na masochizm polecam ---

    --- kołek nabity cierniami o średnicy 45mm ---

    Ale nie wkładaj tam gdzie byś chciała , tylko rzucaj go co chwila przed
    siebie wtedy przy upadku poczujesz co znaczy potknięcie.

    Na tfuj umysł juz nic nie pomoże, nie udzielaj się na forach bo ludzie
    zaczną się nie szanować i staną się hienami jak właścicielka mieszkania.

    Lub co gorsza zamkną się w swoim małym niedocnianym przez nikogo światku i
    będą prawić morały żeby się poszkodowane same sponiewierały jak tY.

    Niedługo czerwony krzyż powie dziecku bez nogi: "Dlaczego gówniarzu
    wybiegłeś z tą piłką pod czołg !!! Teraz masz za swoje, nie miej pretensji
    że rządy tu walczą o ropę. To nie twoje boisko ale Ich".

    Poczym zapomniawszy mu pomóc odejdzie pełne dumy z tego jak to przemówiło mu
    do rozsądku.

    ... a zresztą szkoda gadać temat zamknięty.

    Na świecie były hieny i będą, dopiero na górze jest prawdziwy sąd.

    qsqs