  • 1. Data: 2003-02-10 21:41:30
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "stanek" <s...@w...pl>

    Witam

    Mam ogromny problem ze wspolota mieszkaniowa.
    Chcialem otworzyc maly barek w bloku w Warszawie a te lobuzy robia wszystko
    aby mi sie nie udalo.
    Czy oni moga tak wiele
    Jakie przepisy pozwalaja im traktowac mnie jak kmiotka.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-11 04:03:56
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik stanek <s...@w...pl> napisal:

    : Witam
    :
[...]
    moze jestes kmiotek, skoro napisales/zasmieciles nam swoj problem na grupie
    i nie zadales nawet pytania.

  • 3. Data: 2003-02-11 10:15:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "stanek" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > aby mi sie nie udalo.
    > Czy oni moga tak wiele
    > Jakie przepisy pozwalaja im traktowac mnie jak kmiotka.

    Moze "prawo wlasnosci" ?
    Pamietaj ze to sa wlasciciele owego budynku...

    Boguslaw