  • 1. Data: 2003-02-10 21:36:08
    Temat: 17latek a odpowiedzialność
    Od: "leo59" <l...@h...pl>

    W związku z tym że postanowiłem mojemu 17-letniemu synowi obniżyć
    kieszonkowe, usłyszałem z jego ust groźbę, że jak to zrobię to on zacznie
    jeździć " na gapę" komunikacją.
    Moje pytanie brzmi tak: w przypadku złapania go na jeździe bez biletu kto
    odpowiada i w jaki sposób?

  • 2. Data: 2003-02-11 08:23:37
    Temat: Re: 17latek a odpowiedzialność
    Od: "k" <...@...ru>

    Użytkownik "leo59" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeździć " na gapę" komunikacją.
    > Moje pytanie brzmi tak: w przypadku złapania go na jeździe bez biletu kto

    skończone 17 lat = odpowiada sam.

  • 3. Data: 2003-02-11 09:27:13
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    "k" <...@...ru> napisal <b2abv5$srs$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    >Uzytkownik "leo59" <l...@h...pl> napisal w wiadomości
    >
    >skonczone 17 lat = odpowiada sam.

    ??

    to chyba mówisz o prawie karnym, a tutaj chodzi IMO o prawo cywilne: nie ma
    18-stu lat, więc za jego zobowiązania odpowiadają opiekunowie prawni ...

    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to sie liczy"
    Z. Herbert

  • 4. Data: 2003-02-11 09:30:55
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : to chyba mówisz o prawie karnym, a tutaj chodzi IMO o prawo cywilne: nie
    ma
    : 18-stu lat, więc za jego zobowiązania odpowiadają opiekunowie prawni ...

    dlaczego tak uważasz?

  • 5. Data: 2003-02-11 09:41:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "leo59" <l...@h...pl> wrote in message
> [...]
    > jeździć " na gapę" komunikacją.
    > Moje pytanie brzmi tak: w przypadku złapania go na jeździe bez biletu kto

    Wspolczuje......

    A czy moze on jakies KONSEKWENCJE swego czynu poniesc w domu ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-02-11 10:16:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > W związku z tym że postanowiłem mojemu 17-letniemu synowi obniżyć
    > kieszonkowe, usłyszałem z jego ust groźbę, że jak to zrobię to on zacznie
    > jeździć " na gapę" komunikacją.

    Gdyby mi tak syn zagrozil, to w ogole nie dostalby kieszonkowego.

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2003-02-11 10:20:32
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Gdyby mi tak syn zagrozil, to w ogole nie dostalby kieszonkowego.

    wtedy już na pewno jeździłby na gapę :-)

  • 8. Data: 2003-02-11 10:27:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]

    Trudno - straty musza byc...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-02-11 10:27:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-02-11 11:32:02
    Temat: Odp: 17latek a odpowiedzialność
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik k <...@...ru> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2abv5$srs$...@a...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "leo59" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > skończone 17 lat = odpowiada sam.

    art. prosze ,który mówi o tym tak dopitnie hm

    Sandra