  • 1. Data: 2008-02-06 22:09:55
    Temat: prosba
    Od: t...@g...com

    Szanowni Państwo,

    Jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Piszę pracę
    magisterską dotyczącą opinii na temat managerów.

    Chciałabym poprosić o wypełnienie ankiety, do której link jest podany
    poniżej. Jej wypełnienie zajmie Państwu tylko około 7 minut a mnie
    pomoże napisać pracę magisterską.

    Ankieta
    http://entropy.be/~mag/limesurvey/index.php?sid=5687
    2&lang=pl

    Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2008-02-06 22:17:10
    Temat: Re: prosba
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    t...@g...com pisze:

    > Jestem studentką

    Raczej jesteś głupią *ipą.

    6008

  • 3. Data: 2008-02-06 22:33:37
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

    Wspieramy cię.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-02-06 23:09:42
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    t...@g...com pisze:
    > Jej wypełnienie zajmie Państwu tylko około 7 minut a mnie
    > pomoże napisać pracę magisterską.

    Nawet krócej, biorąc pod uwagę fakt, że strzelałem odpowiedzi. :)

    > Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam, argothiel

  • 5. Data: 2008-02-07 08:13:57
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 07 Feb 2008 00:09:42 +0100, argothiel napisał(a):

    > Nawet krócej, biorąc pod uwagę fakt, że strzelałem odpowiedzi

    Fakt, bo ludziom trzeba pomagać ;->

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 6. Data: 2008-02-07 11:26:41
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    argothiel wrote:

    > Nawet krócej, biorąc pod uwagę fakt, że strzelałem odpowiedzi. :)

    Najszybciej wychodzi angielska wersja. Domyślnie są ustawione pola "brak
    odpowiedzi". Klikasz "wyślij" i po robocie. Jakieś 5 sekund :-)

    --

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2008-02-07 13:26:35
    Od: "Kodi" <k...@p...onet.pl>

    "WitCha" <c...@d...vito> wrote in message
> [...]

    A widzieliście że można z kropek różne wzorki poukładać? ;)

    Kodi

  • 8. Data: 2008-02-07 15:26:47
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Kodi wrote:

    > A widzieliście że można z kropek różne wzorki poukładać? ;)

    Tak, ale to jest czasochłonne. Wciśnięcie "wyślij" zaraz po wejściu na
    stronę z angielską wersją powoduje zatwierdzenie ankiety ze wszystkimi
    odpowiedziami "no answer" (w polskiej wersji tego nie ma, tez ciekawe
    czemu?). Czyli wziąłeś udział w ankiecie, ale odmówiłeś odpowiedzi.
    Uczciwe w sumie. A respondentów ilu można mieć w ten sposób ;-)

    --

    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2008-02-07 16:11:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 07 Feb 2008 12:26:41 +0100, WitCha <c...@d...vito> wrote:

    >Najszybciej wychodzi angielska wersja. Domyślnie są ustawione pola "brak
    >odpowiedzi". Klikasz "wyślij" i po robocie. Jakieś 5 sekund :-)
    A co tam wypelniac skoro "W bieżącej ankiecie nie ma pytań."

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 10. Data: 2008-02-07 20:53:16
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    WAM wrote:

    > A co tam wypelniac skoro "W bieżącej ankiecie nie ma pytań."

    Jak nie ma, ja są?

    --

    Pozdrowienia