  • 1. Data: 2003-09-22 18:23:19
    Temat: promocja w Idei + Siódemka = złodzieje
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Witam
    Wygrałem zestaw Alpinusa w promocji "Startuj z POPem w podróż dookoła
    świata" Idei. Dzisiaj rano (6-7 godzina) przyszedł kurier. Postawił
    paczkę na ziemi,
    poprosił o podpis i poszedł. Mama podpisała, zebrała się rodzinka żeby
    oglądać co to żeśmy wygrali.
    Szybko okazało się że paczka była od dołu przecięta a w środku nie
    było plecaka.
    Pogoń za kurierem nieudała się ;-(( Dzwoniłem do Idei - powiedzieli że
    to nie ich sprawa.
    Firma kurierska "Siódemka" przyjęła rekamację i obiecała oddzwonić.
    Dzisiaj żadnego telefonu nie dostałem, nie wiem czy pofatygują się
    żeby wydzwaniać po ludziach których oszukali. Czy takie reklamacje coś
    dają?? Paczka była wysłana z firmy QArt. Może tam też reklamować??
    Mam jakiekolwiek sznse na to że plecak (albo pieniądze za niego)
    dostanę?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 2. Data: 2003-09-22 20:00:39
    Temat: Re: promocja w Idei + Siódemka = złodzieje
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

> [...]
    > dają?? Paczka była wysłana z firmy QArt. Może tam też reklamować??
    > Mam jakiekolwiek sznse na to że plecak (albo pieniądze za niego)

    Mała poprawka. Dzwoniłem nie do siódemki tylko do QArt bo do nich był
    podany telefon na paczce.
    Popełniłem błąd??

    Marcin Lubojański

  • 3. Data: 2003-09-23 04:36:10
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    [...]

    Podstawowa zasada w takich sytuacjach jest to ze najpierw sprawdza sie
    paczke a dopiero potem podpisuje jej odbior - dlatego, ze na listach
    przewozowych firm kurierskich z reguly podpisujesz sie po jakas
    formulka typu "odebralem bez zastrzezen" etc. Jezeli z paczka jest cos
    nie tak to od razu w obecnosci kuriera spisujecie protokol etc.
    Inaczej niz na poczcie, gdzie musisz obligatoryjnie podpisac zeby
    dostac paczke.

    W Twojej sytuacji proponuje zglosic pisemnie reklamacje - ale jezeli
    Twoja mama podpisala, ze przyjela paczke bez zastrzezen to firma
    spedycyjna spokojnie moze Twoje rozczenia oddalic.

    januszek

  • 4. Data: 2003-09-23 08:21:53
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bkneop$fqo$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam jakiekolwiek sznse na to że plecak (albo pieniądze za niego)
    > dostanę?

    Zadne- mama przyjęła i pokwitowala paczkę, nie zglaszając zadnych zastrzeżeń
    co do jej wygladu. Od tej chwili paczka jest Twoją sprawą - w jaki sposob
    chcesz udowodnić, że nie wyjąłeś plecaka, a następnie nie upozorowałeś
    "włamania do paczki" w celu wyłudzenia drugiego plecaka lub odszkodowania za
    nie? *

    HaNkA

    * ja oczywiście wierzę w Twoją wersję :-)

  • 5. Data: 2003-09-23 11:24:58
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@N...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > "włamania do paczki" w celu wyłudzenia drugiego plecaka lub odszkodowania za

    Heh. Akurat na plecak liczyłem z tej paczki. Reszta jest mi tak średnio
    potrzebna. Myślałem że takie rzeczy to się tylko na Poczcie Polskiej
    zdarzają. Niestety....myliłem się ;-((

    Pozdrawiam

    Marcin Lubojański

    P.S.
    Ty tutaj z racji zawodu czy zamiłowania?
    Czytam pl.regionalne.gorny-slask ale raczej rzadko pisuje.

  • 6. Data: 2003-09-23 22:39:56
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Jednakże nie zaszkodzi zawiadomić o sprawie firmę kurierską, wzywając ją do
    naprawienia szkody i zaznaczyć, że w przypadku nie uwzględnienia Twojej
    reklamacji zawiadomisz o całym zdarzeniu Ideę. Może ( ale szansa b. nieduża)
    nie będą chcieli narażać się poważnemu zleceniodawcy.
    Pozdr

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@N...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:bkpaia$t0$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/