    From: Marcin Lubojański <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: promocja w Idei + Siódemka = złodzieje
    Date: Mon, 22 Sep 2003 20:23:19 +0200

    Witam
    Wygrałem zestaw Alpinusa w promocji "Startuj z POPem w podróż dookoła
    świata" Idei. Dzisiaj rano (6-7 godzina) przyszedł kurier. Postawił
    paczkę na ziemi,
    poprosił o podpis i poszedł. Mama podpisała, zebrała się rodzinka żeby
    oglądać co to żeśmy wygrali.
    Szybko okazało się że paczka była od dołu przecięta a w środku nie
    było plecaka.
    Pogoń za kurierem nieudała się ;-(( Dzwoniłem do Idei - powiedzieli że
    to nie ich sprawa.
    Firma kurierska "Siódemka" przyjęła rekamację i obiecała oddzwonić.
    Dzisiaj żadnego telefonu nie dostałem, nie wiem czy pofatygują się
    żeby wydzwaniać po ludziach których oszukali. Czy takie reklamacje coś
    dają?? Paczka była wysłana z firmy QArt. Może tam też reklamować??
    Mam jakiekolwiek sznse na to że plecak (albo pieniądze za niego)
    dostanę?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański