  • 1. Data: 2003-09-22 18:47:42
    Temat: Stluczka + ucieczka - WARTO ;)
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@u...plusnet.pl>

    Witam ;)

    Trzy miesiace temu ktos mi auto puknal i uciekl. Byl swiadek, ktory
    zapamietal numery. Potem juz standardowo - skierowanie do Sadu Grodzkiego.
    Dzisiaj rozprawa - pani sie przyznala i sad zarzadzil 100 (slownie STO PLN)
    grzywny z mozliwoscia rozlozenia na raty. Kobita podobno zarabia 500 PLN,
    oraz przyznala sie do winy (ale i tak wczesniej uciekla) stad ten wyrok.

    Co wy na to? To normalne wyroki? Wydaje mi sie, ze policja dala by wiekszy
    mandat jesli by pani sie nie oddalila. Tak naprawde jesli rozlozy sobie to
    na 3 raty po 35 PLN to nawet tego nie odczuje. Czy to jest wychowawcze? Bo
    jak na moj gust to sie zwyczajnie oplaca! ;)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-09-22 20:43:45
    Temat: Re: Stluczka + ucieczka - WARTO ;)
    Od: Filip K' <m...@j...pl>

    Dnia 03-09-22 20:47, Użytkownik Grzegorz Mejlun napisał:

> [...]
    > na 3 raty po 35 PLN to nawet tego nie odczuje. Czy to jest wychowawcze? Bo
    > jak na moj gust to sie zwyczajnie oplaca! ;)

    dobrze wiedziec !!!! ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Kafar

  • 3. Data: 2003-09-23 11:58:35
    Od: "Derkon" <d...@a...mp.pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@u...plusnet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na 3 raty po 35 PLN to nawet tego nie odczuje. Czy to jest wychowawcze? Bo
    > jak na moj gust to sie zwyczajnie oplaca! ;)

    Pooooolska, mieszkasz w Pooooolsce!!!!!

    Ciesz sie ze byl swiadek, a sprawcami nie bylo 4 pakerow w czarnej bawarce.
    To by sie dopiero dzialo:)))).

    Pozdrawiam
    D.

  • 4. Data: 2003-09-23 12:42:34
    Od: "Klimek" <i...@W...pl>

    hej
    sam bylem kiedys w podobnej sytuacji - to jest spowodowalem szkode innemu
    samochodowi i odjechalem (on stal zaparkowany) - myslalem ze tylko mi sie
    lusterko zlozylo, a jednak go porysowalem. dostalem jeszcze wtedy kolegium
    300,00 po przyznaniu sie do winy, wyrazeniu skruchy i przeprosinach.
    W sumie tez mniej niz mandat za kolizje. moje szczescie - bylem po tej
    drugiej stronie barykady ;)
    Kalafior