  • 1. Data: 2003-09-22 15:36:59
    Temat: [Notariat] Czy notariusz może poświadczyć stan faktyczny - wykorzystanie utworu?
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    Wykorzystanie pewnego utworu (np. w internecie) jest stanem
    faktycznym, możliwym do udokumentowania. Czy w związku z tym
    możliwa jest taka interpretacja Prawa o notariacie, by
    notariusz mógł poświadczyć ten fakt?

    Z góry dziękuję za odpowiedź!
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-09-22 18:02:24
    Od: "Kamil" <n...@W...pl>

    Witaj
    Proponuje udac sie do najblizszego notariusza.

    pozdr,kamil

  • 3. Data: 2003-09-22 19:31:18
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    > Proponuje udac sie do najblizszego notariusza.

    Udałem się nawet do pięciu. Dwóch kategorycznie zaprzeczyło,
    że coś takiego jest możliwe. Dwóch było raczej przekonanych,
    iż nie, ale dla pewności obiecali, że jeśli uda mi się
    znaleźć taki precedens, to wystawią mi podobny dokument
    za darmo. Jeden obiecał zgłębić temat.

    Także udanie się do notariusza niewiele rozwiązało...

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-09-23 05:23:52
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

> [...]
    > iż nie, ale dla pewności obiecali, że jeśli uda mi się
    > znaleźć taki precedens, to wystawią mi podobny dokument

    a zagadnienie jest bardzo ciekawe
    jesli juz sie dowiesz, jesli jakis notariusz wistawi Ci takie pismo
    to podaj jego treść

    dzieki z gory