  • 1. Data: 2008-01-26 20:28:02
    Temat: problemy z kablowka
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    1. do kogo uderzac w sprawie zbiorowego naruszania interesow konsumenta
    przez telewizje kablowa? UOKiK czy KRRiT?

    2. przedstawie cytat:
    "W kwestii formalnych obowiązków każdej sieci kablowej:
    Według ustawy o RiTV każdy operator zbiorczego systemu dostarczania
    sygnału tv do lokali mieszkalnych (anteny zbiorcze oraz tzw pakiet 3.30
    - TKK) jest zobowiązany dostarczyć każdemu mieszkańcowi administrowanych
    zasobów w ramach pakietu podstawowego sygnały programów TVP (ale tylko
    naziemnych, tak więc bez TV Polonia) oraz wszystkich stacji komercyjnych
    dostępnych na danym obaszarze za posrednictwem nadajnika naziemnego
    (tzn. ze "zwykłej" anteny dachowej).
    W pakiecie "3.30" oferowanym jako anteny zbiorcze dla mieszkańców
    spółdzielni, którzy nie mają umowy z TKK nie ma wszystkich tych
    programów. Brakuje bowiem TVNu, który za pomocą zwykłej dachowej anteny
    można odbierać z nadajnika w Sławoborzu pod Świdwinem."

    sprawa dotyczy telewizji kablowej koszalin i pakietu podstawowego
    (najtanszego), w ktorym jest ok 7 podstawowych kanalow, ale bez TVN. wg
    autora powyzszego cytatu TVN takze powinien sie znalezc. czy ma on racje?

  • 2. Data: 2008-01-27 00:45:06
    Temat: Re: problemy z kablowka
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > 1. do kogo uderzac w sprawie zbiorowego naruszania interesow konsumenta
    > przez telewizje kablowa? UOKiK czy KRRiT?

    [ciach]

    > sprawa dotyczy telewizji kablowej koszalin i pakietu podstawowego
    > (najtanszego), w ktorym jest ok 7 podstawowych kanalow, ale bez TVN. wg
    > autora powyzszego cytatu TVN takze powinien sie znalezc. czy ma on racje?

    Jako pierwszy krok wyslij zapytanie do odpowiedniego dzialu TVN-u. W ich
    interesie jest interwnecja, by w twojej kablowce byl ich sygnal.

  • 3. Data: 2008-01-28 08:42:24
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > wg autora powyzszego cytatu TVN takze powinien sie znalezc. czy ma on
    > racje?

    Nie, nie ma racji. TVN jest programem komercyjnym, a nie publicznym.
    Praktycznie żadna kablówka nie transmituje TVN w pakiecie "socjalnym".

  • 4. Data: 2008-01-28 08:43:50
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Jako pierwszy krok wyslij zapytanie do odpowiedniego dzialu TVN-u. W ich
    > interesie jest interwnecja, by w twojej kablowce byl ich sygnal.

    ??? I TVN nakaże operatorowi "w trybie natychmiastowym" wpuścić program
    ;-))).

  • 5. Data: 2008-01-28 11:20:56
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 28, 9:42 am, "Robert J." <r...@w...pl> wrote:

    > Nie, nie ma racji. TVN jest programem komercyjnym, a nie publicznym.
    > Praktycznie żadna kablówka nie transmituje TVN w pakiecie "socjalnym".

    TO zalezy od kablowki, UPC w socjalnym daje polsat, tvn i swoje
    okienko z jednym programem z pełnego pakietu na miesiac.

  • 6. Data: 2008-01-28 15:04:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > TO zalezy od kablowki, UPC w socjalnym daje polsat, tvn i swoje
    > okienko z jednym programem z pełnego pakietu na miesiac.

    Nie jestem pewien aktu prawnego, ale z tego co pamiętam, w kablu
    zastępującym antenę zbiorczą (a taki jest chyba sens opisanego tu
    "socjalu" :-) powinny byc programy, które na danym terenie można
    odbierać anteną zewnętrzną.

    M.

  • 7. Data: 2008-01-28 15:52:04
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > TO zalezy od kablowki, UPC w socjalnym daje polsat, tvn i swoje
    > okienko z jednym programem z pełnego pakietu na miesiac.

    Gdzie tak jest? Jakoś w Szczecinie nie ma TVN, jest tylko Polsat.

  • 8. Data: 2008-01-28 15:55:02
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > zastępującym antenę zbiorczą (a taki jest chyba sens opisanego tu
    > "socjalu" :-) powinny byc programy, które na danym terenie można odbierać

    A ja jestem pewien aktu prawnego i nie musi być :-). Pakiet socjalny =
    programy publiczne dostępne na danym terenie z nadajników naziemnych. Czyli
    w praktyce TVP1, TVP2, TVP Info. Z reguły dają też TV Polonia, choć też nie
    ma obowiązku w pakiecie socjalnym...
    TVN, Polsat to programy komercyjne, więc nawet Polsatu operator nie ma
    obowiąku puszczać...

  • 9. Data: 2008-01-28 18:08:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert J. pisze:

> [...]
    > ma obowiązku w pakiecie socjalnym...
    > TVN, Polsat to programy komercyjne, więc nawet Polsatu operator nie ma

    To podaj podstawę.

    M.

  • 10. Data: 2008-01-28 18:10:31
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > To podaj podstawę.

    Ustawa Prawo Telekomunikacyjne, rozdział dotyczący kolejności wprowadzania
    programów przez operatorów TVK. Poszukaj sobie i przeczytaj.