  • 1. Data: 2008-01-26 20:25:27
    Temat: Prawo do wykorzystania zdjęć
    Od: Wojtek <s...@w...pl>

    Witam
    Mam pewien problem
    Na stronie internetowej firmowej zamieściłem zdjęcia prac które
    wykonałem dla pewnej firmy reklamowej. konkretnie zdjęcia
    zamontowanych banerów reklamowych na scianach. Jako że są to moje
    realizacje zamiesciłem je w galerii. pare dni temu dostałem maila od
    człowieka dla którego wykonywałem te realizacje strasząc mnie
    pozwaniem do sądu przez rzekomą agencję reklamową za bezprawne
    wykorzystanie zdjęć ich lokalizacji. Wiem że generalnie chodzi o
    strach tego Pana przed konkurencją, lecz chciałem się dowiedzieć od
    lepiej zorientowanych jak to wygląda w świetle prawa. oczywiście za
    każdą pracę mam fakturę. Pozdrawiam
    Skumbria

  • 2. Data: 2008-01-26 20:31:07
    Temat: Re: Prawo do wykorzystania zdjęć
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    > strach tego Pana przed konkurencją, lecz chciałem się dowiedzieć od
    > lepiej zorientowanych jak to wygląda w świetle prawa. oczywiście za

    Znaczy:
    1) wykonales jakies prace i je sprzedales - masz fakture
    2) to bylo wykonanie banetra i sprzedaz, nie ma nic o sprzedazy praw
    autorskich majatjowych?
    3) zrobiles zdjecia swoich prac, i umiesciles w portfolio
    4) koles ktory ci to zlecil i kupil straszy cie sadem?

    tak?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 3. Data: 2008-01-26 20:54:27
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 12:25:27 -0800, Wojtek napisał(a):

    > galerii. pare dni temu dostałem maila od człowieka dla którego
    > wykonywałem te realizacje strasząc mnie pozwaniem do sądu przez rzekomą
    > agencję reklamową za bezprawne wykorzystanie zdjęć ich lokalizacji.

    Olej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 4. Data: 2008-01-26 23:27:01
    Od: Wojtek <s...@w...pl>

    wykonałem prace , sprzedalem , mam faktury
    to byla sprzedaz uslugi powieszenia benera na danej lokalizacji
    zrobilem zdjecia swojej pracy i umiescilem w portfolio
    straszy :)

    pozdr

  • 5. Data: 2008-01-27 00:35:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.01.2008 Wojtek <s...@w...pl> napisał/a:
    > wykonałem prace , sprzedalem , mam faktury
    > to byla sprzedaz uslugi powieszenia benera na danej lokalizacji
    > zrobilem zdjecia swojej pracy i umiescilem w portfolio
    > straszy :)

    Art. 33. Wolno rozpowszechniać:
    1) utwory wystawione na stałe na ogólnie dostępnych drogach, ulicach,
    placach lub w ogrodach, jednakże nie do tego samego użytku;

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2008-01-27 00:42:36
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Wojtek napisał:
    > wykonałem prace , sprzedalem , mam faktury
    > to byla sprzedaz uslugi powieszenia benera na danej lokalizacji
    > zrobilem zdjecia swojej pracy i umiescilem w portfolio
    > straszy :)

    LOL, mozesz go bezczelnie olac.

  • 7. Data: 2008-01-27 07:03:17
    Od: Wojtek <s...@w...pl>

    Dziękuje Wam serdecznie za pomoc
    jak by ktos jeszcze chciał się podzielić swoja opinią również będę
    wdzięczny .
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie
    skumbria