  • 1. Data: 2008-01-26 17:58:01
    Temat: pismo z zadaniem usuniecia danych osobowych
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    jak sformulowac pismo do readers digers, zeby
    1. podali skad uzyskali dane
    2. usuneli dane ze swoich baz danych
    3. nigdy wiecej nie przesylali zadnego spamu papierowego.

    chodzi o to, zeby to pismo ew. moglo byc dowodem w sadzie, ze pomimo
    wezwania, firma wciaz przetwarza dane...

    w koncu ile mozna dostawac od nich informacje o wygraniu jakiejs tam
    nagrody?

    a pamietam, ze ktos wyporcesowal jakies pieniadze w podobnym
    przypadku.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2008-01-26 18:16:41
    Temat: Re: pismo z zadaniem usuniecia danych osobowych
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    Xxxxxxxx Xxxxxxx

    ul. Xxxxxxxxxxxx xx/xx

    Xxxxxxxxxx

    Reader's Digest Przeglad sp. z o.o.

    ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 7a

    Warszawa

    fax. (022) 519-77-88, 0-800-66-77-66

    Szanowni Panstwo,

    Na podstawie Ustawy o ochronie danych osobowych art. 32 ust. 1 pkt. 8 prosze
    o zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych, oraz udostepniania tych
    danych innym firmom.

    Na podstawie w/w Ustawy art. 33 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 32 ust. 1 pkt 3
    prosze o pisemna informacje dotyczaca:

    - zródla pochodzenia moich danych w Panstwa bazie

    - od kiedy moje dane sa przetwarzane

    - pelnej zawartosci zbioru danych mnie dotyczacych

    - w jakim zakresie oraz komu zostaly udostepnione

    Pisemne informacje moga byc przeslane na adres pocztowy lub e-mail:

    x...@x...xxxx.xx

    w terminie przewidzianym w w/w Ustawie.

  • 3. Data: 2008-01-26 18:20:16
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 26 Jan 2008 19:16:41 +0100, "LukaszS"
    <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

> [...]
    >
    >- od kiedy moje dane sa przetwarzane
    >
    >- pelnej zawartosci zbioru danych mnie dotyczacych
    >
    >- w jakim zakresie oraz komu zostaly udostepnione

    dzieki.

    a jak sformulwoac zakaz dalszego przertwarzania i udostepnianai innym?
    chodzi mi o to, zeby ew. w sadzie nie mogli sie wykrecic, ze
    zostawilem w pismie jakas luke...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 4. Data: 2008-01-26 18:20:56
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    W moim przypadku na pismo odpowiedzieli, ze dane maja od Otto. Otto zapytane o
    to samo, odpowiedzialo, ze nikomu nie udostepnialo. Tak wiec albo RD klamie,
    albo Otto nie trzymalo danych w sposób wymagany przez ustawe. Nie chcioalo mi
    sie tego dalej drazyc.

  • 5. Data: 2008-01-26 18:22:09
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > a jak sformulwoac zakaz dalszego przertwarzania i udostepnianai innym?
    > chodzi mi o to, zeby ew. w sadzie nie mogli sie wykrecic, ze
    > zostawilem w pismie jakas luke...

    Tak, jak w przykładzie. Jest tam prośba o zaprzestanie przetwarzania.

  • 6. Data: 2008-01-26 18:28:37
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 26 Jan 2008 19:22:09 +0100, "LukaszS"
    <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

    >Tak, jak w przykładzie. Jest tam prośba o zaprzestanie przetwarzania.

    ok, nie jest wypunktowane to nie zauwazylem..
    dzieki za info..

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2008-01-26 18:30:10
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 26 Jan 2008 19:20:56 +0100, "LukaszS"
    <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> wrote:

> [...]
    >albo Otto nie trzymalo danych w sposób wymagany przez ustawe. Nie chcioalo mi

    jakby wiecej osob zaczelo drazyc i domagac sie pieniedzy (tak naprawde
    te firmy tylko strata pieniedzy boli a nie przegrane sprawy sadowe) to
    moze dzialalyby na mniejsza skale..

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 8. Data: 2008-01-26 19:21:31
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > ok, nie jest wypunktowane to nie zauwazylem..
    > dzieki za info..

    W oryginalnym piśmie było wyboldowane.

  • 9. Data: 2008-01-26 19:26:54
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > jakby wiecej osob zaczelo drazyc i domagac sie pieniedzy (tak naprawde
    > te firmy tylko strata pieniedzy boli a nie przegrane sprawy sadowe) to
    > moze dzialalyby na mniejsza skale..

    Mnie wkurzyli, bo przysłali mi "pocztówkę" zaraz poprzeprowadzce na nowe
    mieszkanie. A starałem się utrzymać nowy adres w tajemnicy przed takimi firmami,
    bo pod starym ciągle miałem jakieś śmieci w skrzynce.

    Jesli WYRAŹNIE nie zastrzeżesz, że nie zgadzasz się na przetwarzanie i
    udostępnianie, to takie firmy handlują sobie w najlepsze Twoimi danymi zgodnie z
    prawem. I ustawa niewiele na to pomaga.

  • 10. Data: 2008-01-26 22:21:03
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message

    > w koncu ile mozna dostawac od nich informacje o wygraniu jakiejs tam
    > nagrody?
    >
    > a pamietam, ze ktos wyporcesowal jakies pieniadze w podobnym
    > przypadku.

    Wiesz, co? Ja sie takich naciagaczy pozbylam w prostszy sposób. Na któres
    kolejne pisemko, ze wygralam majatek, tylko jeszcze musze cos tam u nich
    zamówic, i wtedy ten majatek juz na 100% bedzie mój - zamówilam to cos i
    dopisalam, zeby naleznosc potracili z tej mojej wygranej. NIGDY wiecej nie
    dostalam od nich zadnego pisemka w jakiejkolwiek sprawie.
    Proste jak drut:))
    Anka